    From: kjur <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: uk -> pl
    Date: Sat, 28 Feb 2004 10:26:02 +0000 (UTC)

    witajcie!
    czy ktos w was sie orientuje jak najlepiej przechowywac funty zarabiane w anglii
    przez polaka? zalozmy, ze tam jest konto w funtach,

    jakie konto/konta najlepiej miec w polsce (aby np. robic przelewy na konta
    zlotowkowe czlonkow rodziny).
    trche juz szukalem na ten temat, ale moze wy macie juz jakies doswiadczenie w tej
    sprawie.

    1. jesli kilka firm oferujacych przelewy UK->PL (tam wplacam w funtach, tu przelew
    na konto zlowowkowe - ale np. aktualny kurs funta maja ~6.8PLN - lub walutowe).

    2. mozna tez zalozyc w polsce konto w funtach (np. w BZWBK, ale u nich chyba
    dostep przez internet jest dla kont zlotowkowych, wiec troche malo wygodne).

    3. ewentualnie moze faktycznie konto walutowe i np. upowaznic czlonka rodziny aby
    wyplacal mi funty, wymienial w kantorze i rozdzielal wg mojej dyspozycji :-)

    ktory sposob polecacie, aby sie to najbardziej oplacalo i jakie macie
    doswiadczenie w tej sprawie?
    w tej chwili mam konto w mbanku, nieuzywane w lukasie i nieuzywane w pekao sa,
    ktore lada dzien zlikwiduje

    pozdrawiam
    bede wdzieczny za uwagi
    g.