  • Data: 2005-04-20 08:43:38
    Temat: transakcja karta za granica - jaki kurs waluty ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanko:
    na podstawie jakiego kursu waluty bank (vwbank) powinien obciazyc moj
    rachunek, przy bezgotowkowej operacji zrealizowanej za granicą ?
    czy jest to kurs sprzedazy tegoż banku ? czy jest to kurs sprzedazy
    banku nbp ? czy moze jakis inny kurs miedzybankowy ?
    zdziwilem sie po prostu patrzac w historie rachunku po transakcji
    zrealizowanej we wloszech (eur) -wyglada na to ze kurs byl zdecydowanie
    wyzszy do kursu sprzedazy eur w nbp - stad moje watpliwosci... a na
    dodatek vwbank nie publikuje na swoich stronach info o kursach walut (ja
    przynajmniej nie znalazlem takiej informacji)

    zawsze wydawalo mi sie ze bezgotowkowa operacja (za granicą) jest
    korzystniejsza od wyplaty gotowki z karty czy kupna waluty (gotowki)
    z gory dzieki za info.