eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszkolenie pracowników w emiku › szkolenie pracowników w emiku
  • Data: 2002-10-07 21:27:35
    Temat: szkolenie pracowników w emiku
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich.

    Oto jaka sytuacja przydazyla mi sie dzisiaj w empkiu we Wroclawiu.
    Podchodze z gazeta do kasy, przy ktorej siedza dwie osoby. Pani z plakietka
    praktykant i pan szkolacy owa pania. Mowie dzien dobry, podaje gazeta i
    karte VE Inteligo. Pani przeciaga karte przez terminal i wpisuje kwote,
    dwukrotnie bledna - zamiast 5 pln, 5 gr, pan nadzorujacy interweniowal i w
    koncu udalo sie wpisac prawidlowa kwote. Nastepnie pan powiedzial, ze pinu
    napewno nie trzeba bedzie podac (nie wiem skad to wiedzial, ale nie musze
    przeciez wiedziec wszystkiego ;-). Ale najlepsze bedzie teraz. Po uzyskaniu
    autoryzacji i wydrukowaniu slipa pan powiedzial, ze nalezy teraz wciasnac
    przycisk 1 (ostateczne zatwierdzenie transakcji, ktore powinno nastapic po
    sprawdzeniu podpisu) i pierwszy slip podac klientowi do podpisaniu, a na
    drugim sprawdzic wydrukowany numer karty z tym ktory jest na karcie. Podpisu
    nikt juz nie sprawdzal, oddano mi nawet karte przed dokonczeniem
    podpisywania.

    I tak oto sa szkoleni w Polsce pracownicy w zakresie obslugi kart
    platniczych. Pozostawie to bez komentarza.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1