  • Data: 2002-10-08 13:46:29
    Temat: Re: szkolenie pracowników w emiku
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:anu0fr$h7q$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w
    wiadomości

    > Wysle dzisiaj maila do PolaCardu w tej sprawie. Dam znac, czy otrzymalem
    > jakas odpowiedz.

    Jak napisłaem, tak zrobiłem. Wysłałem maila o godzinie 15:34, a odpowiedz
    przyszla juz o 15:39. Naprawde godna podziwu szybkosc. Taka dostalem
    odpowiedz:

    Dziekujemy za sugestie. Uwage przekaze opiekunowi wroclawskiego Empiku
    Z powazaniem
    Renata Gawkowska
    tel/fax (0-22) 515 30 26
    mobil 0-501 165 352
    r...@p...com.pl

    Tylko, ciekawe czy cos z tym zrobia, czy pisza tylko takie odpowiedzi na
    odczepnego.

    Pozdr.