  • 1. Data: 2012-12-06 22:51:38
    Temat: strona o akcjach
    Od: Piotr <P...@i...pl>

    czy istnieje jakas dobra strona o inwestowaniu na gieldzie dla
    poczatkujacych gdzie mozna sie nauczyc podstaw i wszystko jest
    przejrzyscie wytlumaczone?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-12-06 23:01:23
    Temat: Re: strona o akcjach
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup
    or-online.net...

    > czy istnieje jakas dobra strona o inwestowaniu na gieldzie dla
    > poczatkujacych gdzie mozna sie nauczyc podstaw i wszystko jest
    > przejrzyscie wytlumaczone?

    Witaj jutrzenko hossy. :)

    www.bossa.pl jest świetna na początek.

  • 3. Data: 2012-12-06 23:12:12
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-12-06 23:01, MarekZ pisze:
    > Witaj jutrzenko hossy. :)

    :)

    > www.bossa.pl jest świetna na początek.

    a dokładniej http://bossa.pl/edukacja/

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2012-12-06 23:36:43
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-06 22:51, Piotr pisze:
    > czy istnieje jakas dobra strona o inwestowaniu na gieldzie dla
    > poczatkujacych gdzie mozna sie nauczyc podstaw i wszystko jest
    > przejrzyscie wytlumaczone?
    >
    > pozdrawiam

    Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
    Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
    nie zobaczysz.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 5. Data: 2012-12-07 00:07:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

    > Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
    > Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
    > nie zobaczysz.

    i tak to mniej wiecej wyglada.

  • 6. Data: 2012-12-07 07:53:46
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 00:07:54 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > i tak to mniej wiecej wyglada.

    Oj tam :) Kolega chce się najpierw edukować, co dobrze wróży na przyszłość. Oby
    stracił trochę na początku bo to dobrze robi. Mało kto zaczyna edukację od
    zarządzania ryzykiem.

  • 7. Data: 2012-12-07 08:48:24
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-12-06 23:36, SQLwiel pisze:

    > Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
    > Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
    > nie zobaczysz.

    Oj tam, oj tam. Jak go nie zeżre chciwość i nie będzie widział oczyma
    swymi 10000000% zysków to może nie będzie tragedii?
    Ale jak uwierzy w bycie Sorosem na Newconnect to kto wie, kto wie ;)

    Po za tym nie strasz nowego dopływu $ ;)

    Darek

  • 8. Data: 2012-12-07 09:21:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-12-06, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    > Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
    > Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
    > nie zobaczysz.

    Stracić 100% na akcjach/obligacjach to akurat dość trudno,
    a nie podejrzewam by początkujący się rzucał na kontrakty terminowe :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-12-07 09:54:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 23:36:43 +0100, SQLwiel napisał(a):

    > Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
    > Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
    > nie zobaczysz.

    Uhm, taa.

    Że biura maklerskie wystawiają mi lewe PIT-y, to jeszcze może bym uwierzył,
    ale przelewy robią mi fałszywymi pieniędzmi, czy jak?

    AK

  • 10. Data: 2012-12-07 10:01:42
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-07 09:54, Andrzej Kubiak pisze:

    > Uhm, taa.
    >
    > Że biura maklerskie wystawiają mi lewe PIT-y, to jeszcze może bym uwierzył,
    > ale przelewy robią mi fałszywymi pieniędzmi, czy jak?
    >
    > AK

    To był żart z przekąsem.
    W znaczeniu - że wtopisz, stracisz. Wielu z nas przez to przechodziło,
    niektórzy nie raz. Poczytaj tę edukację na bossa.pl, to naprawdę dobry
    wstęp. Pamiętaj, że to drapieżny rynek. Nie łap się za kontrakty, a tym
    bardziej za forex dopóki nie opanujesz co najmniej "liceum" w tej
    dziedzinie. Bo kupić akcje, wiedzieć które i trzymać je 5 lat - to
    przedszkole.
    Biuro maklerskie żyje z prowizji. Im większy obrót, tym więcej
    zarabiają. A więc będą Cię zachęcać, abyś był "ruchliwy", byś grał,
    spekulował. Najlepiej (dla nich), jeśli na kontraktach lub forexie.

    A "lewizny" - zdarzało się. Zniknęło np. biuro sur5.net, czy inny
    instaleksport, a prezesa na lotnisku zgarnięto z walizką kasy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel