  • 1. Data: 2012-12-06 18:18:38
    Temat: Millennium goni aliora :(
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś po zalogowaniu do mille powitała mnie wielka płachta reklamowa kart
    przedpłaconych, telfonu orąż i coś tam jeszcze.
    Tyle dobrze, że dało się ją zamknąć

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 2. Data: 2012-12-07 22:33:07
    Temat: Re: Millennium goni aliora :(
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 18:18:38 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Dziś po zalogowaniu do mille powitała mnie wielka płachta reklamowa kart
    > przedpłaconych, telfonu orąż i coś tam jeszcze.
    > Tyle dobrze, że dało się ją zamknąć

    No niestety to niedługo będzie chyba standard. Mi dzisiaj znowu w aliorze
    przywaliło wielki syfem plus jeszcze zachęcenie czy czasem się nie
    zgadzam na otrzymywanie materiałów reklamowych i chyba za to ich znowu
    zgłoszę, bo skoro raz się nie zgodziłem to ile do k.rwy nędzy można
    namolić tym pytaniem :/

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-12-07 23:47:55
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 12/07/2012 11:33 PM, xbartx wrote:

> [...]
    > zgadzam na otrzymywanie materiałów reklamowych i chyba za to ich znowu
    > zgłoszę, bo skoro raz się nie zgodziłem to ile do k.rwy nędzy można

    To przypadlosc naszego kraju, czy w innych krajach tez tak maja?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 4. Data: 2012-12-07 23:48:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" k9tnaj$cvm$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > materiałów reklamowych i chyba za to ich znowu
    > zgłoszę, bo skoro raz się nie zgodziłem to ile
    > do k.rwy nędzy można namolić tym pytaniem :/

    Do skutku. ;) Do czasu, aż ktoś ,,poważny'' zajmie się tym czymś.

    -- Dlaczego wciskanie spam?
    -- Bo wiedza jest kluczem do szczęścia!!
    -- I bank dąży do szczęścia klientów?
    -- Oczywiście!!!

    -- Dlaczego gwałcisz dziewczęta?
    -- Bo seks i orgazm jest kluczem do szczęścia dziewczyny!!
    -- I ty dążysz do szczęścia dziewcząt?
    -- Oczywiście!!!

    Vincenty podatki zdziera -- ale przed spamem nie chroni...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'