  • 1. Data: 2014-07-12 20:36:01
    Temat: wzór protestu przeciwko zmianom taryfy marmurkowego pkobp
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    1) czy bank posługuje sie jakimś swoim formularzem?
    2) czy bank akceptuje oświadczenie zredagowane przez klienta?
    3) co powinno zawierać oświadczenie zredagowane przez klienta?

  • 2. Data: 2014-07-12 21:51:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-12 20:36, zarząd komplementariusza pisze:
    > 1) czy bank posługuje sie jakimś swoim formularzem?
    > 2) czy bank akceptuje oświadczenie zredagowane przez klienta?
    > 3) co powinno zawierać oświadczenie zredagowane przez klienta?

    W sumie to idiotyczne, że bank przysłał mi pismo
    informujące o zmianach i załaczył nawet broszurkę,
    ale o zmianach w Inteligo nie ma tam wzmianki.
    A proszą mnie do ustosunkowania się do zmian.
    Pomyślałem, że jak bym miał czas i ochotę, to mógłbym sobie
    pokorespondować, ale w sumie pismo już w koszu.

  • 3. Data: 2014-07-13 23:49:51
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > 1) czy bank posługuje sie jakimś swoim formularzem?
    > 2) czy bank akceptuje oświadczenie zredagowane przez klienta?
    > 3) co powinno zawierać oświadczenie zredagowane przez klienta?

    A mógłbyś streścić, co zmieniono?

    --
    Grzexs