  • Data: 2005-01-06 11:07:45
    Temat: rozliczenie visy w $
    Od: "axell" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zapłaciłem kk visa (mbank) 4.01 i dziś (6.01) mam rozliczenie i
    przelicznik 1$ = 3,21 myślę chyba coś złotówka mocno się
    musiała się osłabić.
    Wchodzę na stronę tabelę kursów bre a tam są dużo niższe,
    dzwonię na mLinie a tam nic mi nie mogą powiedzieć bo to
    kursy visa a nie ich bankowe a kursów visa nikt nie zna.
    Jak to wygląda, czy naprawdę nigdzie nie są podawane kursy
    VISA bo 3,21 to chyba można uznać za zdzierstwo. Z tego co
    słyszałem to przy płatnościach w Euro jeszcze gorsze będą bo
    wg zasady Euro - > Dolar -> zł.

    A może moja VISA jest przez Euro rozliczna, bo wg mLini
    rozliczenie kart jest tajemnicą centrum VISA ;( W jaki sposób
    mogę się dowiedzieć przez jaką walutę jest rozliczana moja
    karta - czy tylko mi zostaje dzwonić na infolinię i czekać aż ktoś
    znający się na rzeczy mi udzieli informacji.

    pozdrawiam
    axell