  • Data: 2005-01-06 13:11:57
    Temat: Re: rozliczenie visy w $
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za odpowiedzi, faktem jest że jakimś cudem przeoczyłem, że
    > rozliczenia są w Euro a nie $, a regulaminu niestety nie mam przy sobie.

    Jeśli robisz więcej takich zakupów lub na większe kwoty w USD, to możesz np.
    zażyczyć sobie eKartę mBanku - jest rozliczana w USD. Koszt bodajże 25 zł za
    rok. Kiedyś jedna z nich dawała jeszcze -5% w merlin.pl - teraz już nie daje i
    zastanawiam się, czy z niej nie zrezygnować.

    Może mnie, czującemu pustkę w głowie na widok stron Inteligo, leniwemu ktoś
    podpowie w czym jest rozliczany guzik przy transakcjach zagramanicznych? ;-)

    Jacek