  • 1. Data: 2010-02-22 21:37:14
    Temat: rezygnacja z Lukasa czy mogę?
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    chciałam zrezygnować ze swojego e-konta plus juz teraz ale:

    1) mam tam lokatę obronna kończy sie w 2011 r

    i 2) 2 polisy antidotum

    czy moge zrezygnować z konta i czy produkty zostana nienaruszone i zerwane?

    jakie wyjście jest ?

  • 2. Data: 2010-02-22 21:58:47
    Temat: Re: rezygnacja z Lukasa czy mogę?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > i 2) 2 polisy antidotum
    >
    > czy moge zrezygnować z konta i czy produkty zostana nienaruszone i zerwane?

    chyba nie masz warunku (w umowie lokaty), ze musisz tam miec tez konto
    osobiste?

    imho mozesz z niego zrezygnowac, a lokate miec do konca...tylko o niej
    nie zapomnij ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-02-22 22:06:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy moge zrezygnować z konta i czy produkty zostana nienaruszone i
    > zerwane?

    Ze strony lukasa:
    " Aby założyć lokatę, należy najpierw otworzyć konto.
    Posiadacze konta w LUKAS Banku mogą składać zlecenie założenia lokaty na
    LUKASlinii pod nr telefonu 0 801 33 00 00 oraz +48 71 35 49 009 (Klienci
    posiadający telekod), w e-banku, posiadając dostęp do konta przez Internet
    lub w dowolnej placówce LUKAS Banku."

    Antidotum PRO jest polisą oszczędnościową, co oznacza, że jest polisą
    ubezpieczeniową o zaletach rocznej lokaty. Do ubezpieczenia może przystąpić
    Klient, który spełnia jednocześnie następujące warunki:
    1) jest posiadaczem lub współposiadaczem konta dla osób fizycznych w Banku,

    Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezpłatne e konto.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-02-23 11:53:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-22 23:06, wiatrak wrote:
> [...]
    > LUKASlinii pod nr telefonu 0 801 33 00 00 oraz +48 71 35 49 009 (Klienci
    > posiadaj?cy telekod), w e-banku, posiadaj?c dostep do konta przez Internet
    > lub w dowolnej placówce LUKAS Banku."
    >
    > Antidotum PRO jest polis? oszczedno?ciow?, co oznacza, ?e jest polis?
    > ubezpieczeniow? o zaletach rocznej lokaty. Do ubezpieczenia mo?e przyst?piae
    > Klient, który spe?nia jednocze?nie nastepuj?ce warunki:
    > 1) jest posiadaczem lub wspó?posiadaczem konta dla osób fizycznych w Banku,
    >
    > Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezp?atne e konto.

    Ale może warto sprawdzić czy w warunkach polisy wymieniono
    likwidację konta e-pro jako równoznaczne z zerwaniem lokaty.
    Jeśli nie, to konto powinno dać się zlikwidować.

    witrak()

  • 5. Data: 2010-02-23 12:17:03
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

> [...]
    > posiadający telekod), w e-banku, posiadając dostęp do konta przez Internet

    Konto jest wymagane, ABY ZAŁOŻYĆ LOKATĘ, nie aby ona dalej istniała. To jest
    oferta handlowa i tego się należy trzymać, każda inna interpretacja ze
    strony banku byłaby niedopuszczalna.

> [...]
    > przystąpić Klient, który spełnia jednocześnie następujące warunki:
    > 1) jest posiadaczem lub współposiadaczem konta dla osób fizycznych w

    Jak wyżej. Do ubezpieczenia może PRZYSTĄPIĆ osoba posiadająca konto, a nie
    "ubezpieczeniem może być objęta tylko osoba posiadająca konto".

    > Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezpłatne e konto.

    IMHO, nie. Najlepiej zadwoń do nich.
    k.

  • 6. Data: 2010-02-23 12:28:26
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Anna wrote:
> [...]
    >
    > i 2) 2 polisy antidotum
    >
    > czy moge zrezygnować z konta i czy produkty zostana nienaruszone i zerwane?

    Możesz zmienić na zwykłe e-konto. Ponoć teraz ta operacja jest
    bezpłatna. Wcześniej kasowali za to ze 30zł z tego co pamietam.
    Token zostaje.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 7. Data: 2010-02-23 12:46:04
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    > Możesz zmienić na zwykłe e-konto. Ponoć teraz ta operacja jest
    > bezpłatna. Wcześniej kasowali za to ze 30zł z tego co pamietam.
    > Token zostaje.

    To mogę potwierdzić. W zeszłym tygodniu zamieniłem ekonto pro na
    bezpłatne ekonto i obyło się bez opłat.

  • 8. Data: 2010-02-23 13:06:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-23 13:17, kashmiri wrote:
    > "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > Konto jest wymagane, ABY ZA?O?Y? LOKATE^, nie aby ona dalej istnia^(3)a. To jest
    > oferta handlowa i tego sie^ nale?y trzyma?, ka?da inna interpretacja ze
    > strony banku by^(3)aby niedopuszczalna.

    > Jak wy?ej. Do ubezpieczenia mo?e PRZYST?PI? osoba posiadaj?ca konto, a nie
    > "ubezpieczeniem mo?e by? obje^ta tylko osoba posiadaj?ca konto".

    > IMHO, nie. Najlepiej zadwon~ do nich.

    Ale to jest Lukas ! Nie ma co do nich dzwonić, bo zawsze powiedzą,
    że nie można. Trzeba pójść z przygotowanym *na okoliczność* pismem,
    pytającym o wyjaśnienie "dlaczego nie można bez naruszenia/zerwania"
    i zażądać zamknięcia.
    Jak powiedzą, że to oznacza zerwanie/rozwiązanie lokat, zapytać o
    podstawę w regulaminie, a jak będą kręcić albo udzielą niekorzystnej
    odpowiedzi - wyjąć z kieszeni pismo i poprosić o potwierdzenie
    przyjęcia na kopii (ważne: oprócz podpisu musi być pieczątka banku i
    imienna pracownika).

    witrak()

  • 9. Data: 2010-02-23 16:39:32
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Katowicewww.duzy-biust.pl- porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
    > staników, jak dobrać odpowiedni biustonosz na duży biust, ćwiczenia na
    > jędrny biust

    W TOiP znalazłem że taka zamiana kosztuje 10 zł

  • 10. Data: 2010-02-23 17:35:07
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 23 Lut, 17:39, eisenberg <e...@n...pl> wrote:

    > W TOiP znalazłem że taka zamiana kosztuje 10 zł

    Owszem pisze, ale teraz nie pobierają.