  • 1. Data: 2010-02-22 19:53:09
    Temat: PayPal - identyfikator płatnosci!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w merlinie można płacić m.in. przez PayPal, wykonałem dwie takie
    transakcje (+ taki, że mam w PP zdefiniowaną kk i nie muszę za każdym
    razem wszystkich danych wprowadzać) i co zobaczyłem na wyciągu (kk z
    Polbanku)

    PayPal *Merlin PL S, Singapore
    PayPal *Merlin PL S, San Jose

    skąd tam się wzięły ww. miasta? dlaczego są inne skoro płatności
    następowały jedna po drugiej?

    macie jakieś logiczne wyjaśnienie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-02-22 21:11:30
    Temat: Re: PayPal - identyfikator płatnosci!
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > skąd tam się wzięły ww. miasta? dlaczego są inne skoro płatności
> [...]

    Jakieś centrum autoryzacji PayPal-a?