eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w mbanku › reklamacja w mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja w mbanku
    Date: Fri, 23 Jan 2009 16:30:53 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 8
    Message-ID: <glcni1$mku$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1232724353 23198 87.239.217.30 (23 Jan 2009 15:25:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2009 15:25:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:471087
    [ ukryj nagłówki ]

    Donoszę ggrupie, że mBank uznał moją reklamację dotyczącą karty Visa, w
    której zaproponowałem bankowi bezwarunkowy zwrot opłaty za wydanie karty
    oraz przyznanie 3-miesięcznego okresu bez oprocentowania, pomimo otwierania
    karty poza czasem, w którym obowiązywała ta promocja. Powodem reklamacji
    była opieszałość mBanku w wydawaniu mi karty.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1