  • 1. Data: 2005-08-24 17:31:44
    Temat: rachunek do wyplat gotowki
    Od: "wk" <b...@A...onet.pl>

    Witam.

    Szukam konta w dowolnym banku, przeznaczonego tylko i wylacznie do wyplat
    gotowki z bankomatow.
    Obecnie mam mBank + 2 karty i 5PLN za wyplate w obcym bankomacie (co
    ostatnio mi sie nagminnie zdarza) i postanowilem ciac koszty ;)
    Padlo na ekokonto w BOŚ.
    Wyczytalem juz ze karta Maestro jest za free przez 1 rok (potem 15PLN/rok -
    czyli 3 wyplaty w obcym bankomacie dla mBanku) i wyplaty ze wszystkich
    bankomatow za free.
    Nie wiem tylko ile kosztuje prowadzenie konta (miesiecznie). Z TPiO to
    niestety nie wynika :-/
    Podejrzewam ze 3PLN/mies, ale chcialbym sie upewnic.
    Rozumiem takze ze dostane poczta za free miesieczne zestawienie operacji.

    Pod uwage biore jeszcze Inteligo, z 1zl/mies za karte i dostepem przez net.
    W BOSiu kusza jednak bezprowizyjne wyplaty ze wszystkich bankomatow w
    Polsce.

    Pytam wiec szanownych grupowiczow o koszt miesieczny EKOKONTa (za
    http://www.bosbank.pl/pub/Tar_Ind_05_05.htm: otwartego po 2.02.2003r. ;-)

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2005-08-24 17:36:01
    Temat: Re: rachunek do wyplat gotowki
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ekokonto - koszt miesieczny prowadzenia 7 zl miesiecznie (pozniej za ta
    karte zaplacisz)
    fortis 8 zl miesiecznie

  • 3. Data: 2005-08-24 17:45:19
    Od: "wk" <b...@A...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:deib5v$3pu$1@news.onet.pl...
    > ekokonto - koszt miesieczny prowadzenia 7 zl miesiecznie (pozniej za ta
    > karte zaplacisz)
    > fortis 8 zl miesiecznie

    hmmm, to chyba jednak Inteligo...
    Szkoda :(
    A moze jakies inne banki? (VWBD juz przerabialem)

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2005-08-24 19:36:23
    Od: bob <bob1969_09<tegotuniema>@mail.ru>

    wk wrote:

    > hmmm, to chyba jednak Inteligo...
    > Szkoda :(
    > A moze jakies inne banki? (VWBD juz przerabialem)
    >
    > pozdrawiam, wk

    Bezprowizyjne wypłaty z bankomatów - tylko Boś i Fortis (cały świat)

  • 5. Data: 2005-08-24 21:35:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > wk wrote:
    > Bezprowizyjne wypłaty z bankomatów - tylko Boś i Fortis (cały świat)

    no nie tylko - ale koszty pozostalych sa takie, ze istotnie nikt praktycznie
    o nich nie pamieta ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 6. Data: 2005-08-25 21:31:39
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote
    in message news:deip7p$85l$1@news.onet.pl...

    | no nie tylko - ale koszty pozostalych sa takie, ze istotnie nikt
    praktycznie
    | o nich nie pamieta ;)
    Tzn. ... ?

  • 7. Data: 2005-08-27 08:03:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Artur A. Surowiec wrote:
    > Tzn. ... ?

    Lukas, ING

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...