  • 1. Data: 2005-08-24 12:04:16
    Temat: Mbank - wzór podpisu
    Od: "KomiKomi" <k...@W...gazeta.pl>

    Rzecz się dzieje w Polsce - zdawałoby się cywilizowanym świecie - podczas
    rozmowy z jednym z najbardziej prężnie rozwijających się pomysłów finansowych
    (kilka lat temu).
    On: Chciałbym zmienić mój wzór podpisu. Co powinienem zrobić?
    Mlinia:(po około 2 minutach oczekiwania) Przyjęłam dyspozycję, w ciągu 7 dni
    roboczych zadzwoni ktoś do Pana i poinformuje co należy zrobić.
    On: Czy Pani nie może udzielić takiej informacji?
    Mlinia: Takie mamy procedury.
    On: Czy mam rozumieć, że Pani nie wiem jak to zrobić?
    Mlinia: Takie mamy procedury

    Od tej pamiętnej pogawędki minęło już 10 dni roboczych. Wciąż On nie w jaki
    sposób może zmienić wzór podpisu, bowiem, aby wypowiedzieć umowę prowadzenia
    rachunków należy podpisać się zgodnie ze wzorem - a skoro wzór został złożony
    ponad 4 lata temu to On postanowił go zmienić, aby być pewnym, że składa
    właściwy.

    Czy ktokolwiek z Szanownych posiada tą tajemną wiedzę w jaki sposób zmienić
    wzór podpisu złożony w MBanku?

    pzdr.
    KomiKomi

  • 2. Data: 2005-08-24 16:59:25
    Temat: Re: Mbank - wzór podpisu
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    KomiKomi napisał(a):

    > Czy ktokolwiek z Szanownych posiada tą tajemną wiedzę w jaki sposób zmienić
    > wzór podpisu złożony w MBanku?

    Uprzejmie informuje, ze zmana podpisu jest mozliwa tylko w
    przypadku zmiany nazwiska klienta.

    Taką oto odpowiedź otrzymałem jakiś czas temu mailowo.

  • 3. Data: 2005-08-24 17:48:58
    Od: Adam Dudzik <"adamd[ciachamy_to]"@wizja.net>

    Dnia Wed, 24 Aug 2005 12:04:16 +0000 (UTC), KomiKomi napisał(a):

    > Czy ktokolwiek z Szanownych posiada tą tajemną wiedzę w jaki sposób zmienić
    > wzór podpisu złożony w MBanku?

    Bedziesz musiał złożyć nowy wzór podpisu i pod wnioskiem o zmiane złozyć
    podpis zgodny z starym wzorem.

    PS. Zartuje :)

    --
    [Adam Dudzik | ####################### ]
    [GG:2349682 | tlen:adamdudzik(at)tlen.pl ]

  • 4. Data: 2005-08-24 19:06:02
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "KomiKomi" <k...@W...gazeta.pl> wrote in message
    | Czy ktokolwiek z Szanownych posiada tą tajemną wiedzę w jaki
    sposób zmienić
    | wzór podpisu złożony w MBanku?

    Ja wiem. Muszą ponownie wysłać Ci umowę rachunku bankowego, co
    będzie kosztowało 50 PLN. Nie ma specjalnej procedury zmiany wzoru
    podpisu.

    --
    Pozdrawiam!
    __________
    artur at e.pl

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 5. Data: 2005-08-24 20:51:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> wrote in message

    > Ja wiem. Muszą ponownie wysłać Ci umowę rachunku bankowego, co
    > będzie kosztowało 50 PLN. Nie ma specjalnej procedury zmiany wzoru
    > podpisu.

    A na co ponowne wysylanie umowy???? Przeciez warunki umowy sie nie
    zmieniaja.

    Maciej

  • 6. Data: 2005-08-24 21:10:11
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    | A na co ponowne wysylanie umowy???? Przeciez warunki umowy sie
    nie
    | zmieniaja.

    Warunki sie nie zmieniaja, ale zmienia sie podpis pod umowa. Nie
    wydaje mi sie, zeby w detalu bylo sensowne wprowadzanie aneksow,
    czy kart wzorow podpisow. Dla klienta to obojetne, czy przesla mu
    ponownie umowe za 50 pln, czy za ta sama cene przesla mu jakis inny
    dokument.

    --
    Pozdrawiam!
    __________
    artur at e.pl

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 7. Data: 2005-08-24 21:19:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > czy kart wzorow podpisow. Dla klienta to obojetne, czy przesla mu
    > ponownie umowe za 50 pln, czy za ta sama cene przesla mu jakis inny

    Jeszcze mniej sensowne jest podpisywanie ponownej umowy, a najbardziej
    przesylanie jej za 50 pln. Otwierajac rachunek mozesz sobie wydrukowac umowe
    z Internetu, wypelnic, podpisac i odeslac do mBanku placac 1,20 - 5 pln. A
    tu jak rozumiem jest wykorzystywany kurier, bez sensu.
    BTW jesli jest podpisywane nowa umowa, to powinna byc w niej informacja, ze
    stara traci waznosc. A jesli jest to standardowy druk, to takiego zapisu nie
    ma.

    Maciej

  • 8. Data: 2005-08-24 21:50:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jeszcze mniej sensowne jest podpisywanie ponownej umowy, a najbardziej
    > przesylanie jej za 50 pln. ...

    Te 50 zł to jest za
    "Przygotowanie oraz wysłanie na życzenie Klienta
    duplikatu Umowy" (lub Umowy z aktualnymi danymi)
    Więc raczej nie w celu ponownego podpisania ...

    Tu jest 'kalkulacja kosztów';-) tej operacji
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    93693&t=693683&v=t
    a tu sprawdzone w praktyce* rozwiązanie problemu
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    93764&t=693683&v=t

    *podobno przynajmniej raz zadziałało ;-)

  • 9. Data: 2005-08-25 07:02:35
    Od: "Rafał " <k...@N...gazeta.pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Te 50 zł to jest za
    > "Przygotowanie oraz wysłanie na życzenie Klienta
    > duplikatu Umowy" (lub Umowy z aktualnymi danymi)
    > Więc raczej nie w celu ponownego podpisania ...

    Na Mlinii dowiedziałem się, że mogą mi przesłać duplikat mojej umowy wraz z
    podpisem , który tam złożyłem - operacja wyceniona na 15PLN.
    Ja natomiast umowę mam w domu ---> brak na niej mojego podpisu, są pieczatki
    i podpisy MBanku. Nie chcąc płacić tych 15PLN poprosiłem o info w jaki sposób
    mogę zmienić wzór mojego podpisu, aby prawidłowo podpisać się na
    wypowiedzeniu umowy rachunku. I zaczęły się schody - a raczej oczekiwanie
    (wciąż nie mam tego info z MBanku :-)
    Przyszło mi do głowy, ze skoro podpis złożony na umowie rachunku jest
    traktowany przez bank jako wzór podpisu to umieszczając teraz podpis na moim
    egzemplarzu umowy stworzę właśnie taki wzór podpisu :-))) .... nie wiem tylko
    jak zareaguje MBank gdy okaże się, że podpis na moim egzemplarzu umowy jest
    inny niż na ich egzemplarzu umowy ... który podpis będzie honorowany ? :-))

  • 10. Data: 2005-08-25 10:00:07
    Od: "KomiKomi" <k...@N...gazeta.pl>

    KomiKomi <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy ktokolwiek z Szanownych posiada tą tajemną wiedzę w jaki sposób zmienić
    > wzór podpisu złożony w MBanku?

    Właśnie odbyłem pogawędkę z panią z Mlinii....jak się okazuje MBANK nie
    posiada procedury zmiany wzoru podpisu. Jak się dowiedziałem procedura taka
    jest w chwili obecnej w trakcie tworzenia :-))) ... tym samym przez całe
    życie muszę teraz podpisywać się tak jak podpisałem się "chyba po pijaku"
    zawierając umowę z MBANKIEM.