  • 1. Data: 2005-02-02 13:27:14
    Temat: przelew zagraniczny
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Przejrzałem archiwum grupy i jak widze sytuacja ma się różnie w zależności
    od przypadków dlatego zapytam.

    Chodzi mi o odebranie przelewu zagranicznego wysokości 30 euro z
    niemieckiego banku http://www.sparkasse.de/. Posiadm konto w mbanku,jestem
    ciekaw jaki byłby łaczny koszt odebrania tego przelewu ? tzn ile by sobie
    banki potrąciły.

    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-02 21:33:24
    Temat: Re: przelew zagraniczny
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin wrote:
> [...]
    > ciekaw jaki byłby łaczny koszt odebrania tego przelewu ? tzn ile by sobie

    mBank ze swojej strony nie wezmie nic. Reszta zalezy do tego jaki to
    bank w niemczech. Jezeli nie bedzie bankow posredniczacych to powinienes
    dostac cala kwote, jezeli jakis bedzie, to z 10 euro zdaje sie uszczkną.