  • 1. Data: 2005-02-02 12:19:48
    Temat: Czek z USA
    Od: MaKeR <maker@SKASUJ_TO.e-kamery.pl>

    Witam,

    Wiem ze takie pytania juz byly ale dane na ten temat szybko sie
    dezaktualizuja.

    Gdzie moge w miare najtaniej, nie posiadajac konta w danym banku (tylko
    inteligo) zrealizowac czek z USA wystawiony przez Citibank Delaware ?
    Kwota czeku niewielka bo 108 $

    --
    Pozdrawiam!
    MaKeR

  • 2. Data: 2005-02-02 15:17:50
    Temat: Re: Czek z USA
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    City?

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 3. Data: 2005-02-02 15:46:41
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    MaKeR wrote:
> [...]
    >
    > Gdzie moge w miare najtaniej, nie posiadajac konta w danym banku (tylko
    > inteligo) zrealizowac czek z USA wystawiony przez Citibank Delaware ?

    He he, Google? Ja też chętnie bym się czegoś dowiedział. Jak na razie
    moja opcja to konto w marmurku + 33 złote prowizji + 6-8 tygodni
    czekania :-(

    Ohm

  • 4. Data: 2005-02-02 19:29:01
    Od: jax <jales1@Usun_spamop.pl>

    On Wed, 02 Feb 2005 16:46:41 +0100, Ohm wrote:

    > He he, Google? Ja też chętnie bym się czegoś dowiedział. Jak na razie
    > moja opcja to konto w marmurku + 33 złote prowizji + 6-8 tygodni
    > czekania :-(
    a może założyć konto w citibanku nawet z opłatą i po zrealizowaniu
    wypłaty zamknąć nhajtaniej i najszybciej city ma wiele oddziałów

    j23

  • 5. Data: 2005-02-02 21:18:10
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl>

    Witaj,
    > He he, Google? Ja też chętnie bym się czegoś dowiedział. Jak na razie moja
    > opcja to konto w marmurku + 33 złote prowizji + 6-8 tygodni czekania :-(

    ja dzisiaj bylem w PKO BP w Wawie, a tam 22 dolary za realizacje i do 12 tygodni
    oczekiwania. Potem jeszcze szybki skok do Millenium (poleconego przez pana z
    okienka PKO) i CitiBanku, gdzie oczywiscie w przypadku braku konta w danym
    banku nie realizuja i stracilem chwilowo sily..

    --
    :: pozdrawiam, patryk [at] alte.pl : www.tvmania.pl :: Kronopio.