  • 1. Data: 2006-05-23 06:39:34
    Temat: polecenie zapłaty z numerem rachunku KK?
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Da się jakoś ustawić polecenie zapłaty tak, żeby ściągało z karty
    kredytowe? Podejrzewam że nie ale może np. wystarczy podać numer konta KK?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-05-23 07:18:45
    Temat: Re: polecenie zapłaty z numerem rachunku KK?
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

> [...]
    > Da się jakoś ustawić polecenie zapłaty tak, żeby ściągało z karty
    > kredytowe? Podejrzewam że nie ale może np. wystarczy podać numer konta KK?

    raczej (na 100% nie jestem pewien) nie mozna podac numeru rachunku kk przy
    poleceniu zaplaty, ale zapytaj czy nie moga obciazac Ci kk?
    wyrazasz zgode na obciazenie kk i po sprawie

    pozdr.
    R.

  • 3. Data: 2006-05-23 08:51:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Witam
    > Da się jakoś ustawić polecenie zapłaty tak, żeby ściągało z karty
    > kredytowe? Podejrzewam że nie ale może np. wystarczy podać numer konta KK?

    Prędzej czy później zgoda PZ trafi do banku prowadzącego konto KK, a on
    po prostu odmówi.

    KJ

  • 4. Data: 2006-05-23 20:38:36
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Da się jakoś ustawić polecenie zapłaty tak, żeby ściągało z karty
    > kredytowe? Podejrzewam że nie ale może np. wystarczy podać numer konta KK?

    Polecenie zaplaty dotyczy obciazania konta.
    Jesli chcesz obciazac karte to jest cos takiego jak upowaznienie do
    obciazania karty.
    To nie jest to samo.

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2006-05-24 19:15:13
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Da się jakoś ustawić polecenie zapłaty tak, żeby ściągało z karty
    > kredytowe? Podejrzewam że nie ale może np. wystarczy podać numer
    > konta KK?

    Da się, ale chyba tylko dla kart BPH,

    MichalL

  • 6. Data: 2006-05-24 22:22:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 23 May 2006 22:38:36 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wrote:

    >Polecenie zaplaty dotyczy obciazania konta.
    >Jesli chcesz obciazac karte to jest cos takiego jak upowaznienie do
    >obciazania karty.
    >To nie jest to samo.

    Technicznie żaden problem. Karta też ma numer rachunku, na który
    spłacamy, czyż nie? :)
    Tyle że jeszcze nikt nie oferuje tego. Pewnie się kiedyś pojawi jako
    nowość, jak już się przelewy upowszechnią.

    PG

  • 7. Data: 2006-05-25 17:24:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Technicznie żaden problem. Karta też ma numer rachunku, na który
    > spłacamy, czyż nie? :)

    Nie ;-)
    Karta ma numer rachunku, ale uzyszkodnik karty nie ma tego rachunku. On ma
    karte. Nie zawarl umowy o prowadzenie tego rachunku, tylko o karte. A numer
    rachunku dostal jako parametr, tak samo jak np. limit - liczba do
    wykorzystania i tyle..

    > Tyle że jeszcze nikt nie oferuje tego.

    No to sie zdecyduj, zaden problem czy nikt nie oferuje?
    Jesli nikt nie oferuje to jest problem bo sie nie da, czyz nie? ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2006-05-25 19:00:46
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 25 May 2006 19:24:09 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >karte. Nie zawarl umowy o prowadzenie tego rachunku, tylko o karte. A numer
    >rachunku dostal jako parametr, tak samo jak np. limit - liczba do

    I co z tego? Przelew jakoś się da wykonać.

    >No to sie zdecyduj, zaden problem czy nikt nie oferuje?
    >Jesli nikt nie oferuje to jest problem bo sie nie da, czyz nie? ;-)

    Masz problem z wyciąganiem logicznych wniosków ;)
    To, że nikt nie oferuje, nie oznacza że powodem jest jakiś problem.
    Powody są biznesowe.
    Nie tak dawno przelewów z karty też nikt nie oferował - i proszę
    bardzo, jaki mamy wysyp. Skoro da się przelew, da się i PZ.

    PG

  • 9. Data: 2006-05-26 05:55:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > I co z tego? Przelew jakoś się da wykonać.

    I to ma byc argument?
    Na rachunek kancelarii prezydenta RP tez moge wykonac przelew.
    Czy to znaczy, ze moge zlozyc dyspozycje obciazania tego rachunku? ;-))

    > Masz problem z wyciąganiem logicznych wniosków ;)

    Ja bym powiedzial, ze to ty masz ten problem, ale nie lubie argumentow ad
    personam...;-)

    > To, że nikt nie oferuje, nie oznacza że powodem jest jakiś problem.

    Noo, problem zasadniczy - skoro nikt nie oferuje to zaden klient nie moze
    tego zrobic.

    > Powody są biznesowe.
    > Nie tak dawno przelewów z karty też nikt nie oferował - i proszę
    > bardzo, jaki mamy wysyp. Skoro da się przelew, da się i PZ.

    Skoro nikt nie oferuje to sie nie da i koniec...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2006-05-26 07:06:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Skoro nikt nie oferuje to sie nie da i koniec...

    Wybacz szczerość, ale wniosek co najmniej bezsensowny.