  • Data: 2004-10-13 21:17:22
    Temat: pko bp - OK! (was: yyy...? czek z Kanady.)
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Vizvary II Istvan
    Tue, 12 Oct 2004 21:07:16 +0200 napisałeś:

    > To był dokładnie World Money Order z Royal Bank of Canada.
    > Nie podejrzewam by cokolwiek się zmieniło. RAczej próbuj w duzych
    > oddziałach. Ja sprzedałem w Łodzi na Kościuszki od ręki.

    potwierdzam, od ręki.
    dzialania pani: analiza prawdziwosci czeku (jakas wielka teczka z marnym
    ksero wzoru + kilka stron opisu (pewnie o zabezpieczeniach :)), pomylenie
    nazwiska odbiorcy z nadawca, podpis na odwrocie, przemarsz do kasy.
    tylko 1,5% prowizji ale nie mniej niz 10 zl :)
    i niestety... wszystko to wczesniej okupione polgodzinnym staniem w kolejce.
    ale i tak jestem podbudowany bezproblemowoscia odbioru gotowki.
    kurs $ niestety niski :( - dolarow kanadyjskich nie mogli zaoferowac, nie
    prowadzą :)
    --
    Laik