  • 41. Data: 2002-03-22 20:40:46
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > moim zdaniem nie powinno być kryterium wiekowego,
    > zgoda rodziców, badanie lekarskie, kurs i niech jeździ.

    A pozniej tragedia obcych, starzy za kratkami a synek bedzie szalal.

  • 42. Data: 2002-03-22 20:42:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > moge mieć dowód osobisty, paszport, karty płatnicze (debetowe,charge i
    > kredytowe), identyfikacyjne, ubezpieczeniowe, profit idea, shell smart,
    > qualiflyer, crn polska club i tym wszystkim wystarczy że mam 16 lat
    (1.7.1986)
    > a fajnie ale bez sensu jest to że nie mogę mieć prawa jazdy kat.B kiedyś
    było
    > od 16 a teraz jest od 18 lat. i źle jest przez to (mogliby przecież dawać
    np.
    > prawko jako karte dodatkową do ojca).
    > co to za kraj.

    A dzieci kiedy planujesz miec? Moze juz masz?

  • 43. Data: 2002-03-22 20:44:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Żadnej karty kredytowej stricte swojej bez stałych dochodow nie możesz
    mieć, więc nie
    > świruj.
    > A co do prawa jazdy, to powinni je wydawać po 21 roku zycia, bo to co
    wyprawiają młodzi
    > "kierowcy" na drogach, to przechodzi wyobrażenie.

    Nie mam jeszcze 21 lat, ale zgadzam sie.

  • 44. Data: 2002-03-22 20:45:14
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ach no tak, nowe dowody sa.. Ale zasady wydawania dowod tymczasowego
    pewnie
    > sie nie zmienily...

    Rozni sie tym, ze malolat dostaje dowod wazny 5 lat.

  • 45. Data: 2002-03-22 20:54:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A pozniej tragedia obcych, starzy za kratkami a synek bedzie szalal.

    poto są badania psychologiczne. pozatym pójdzie do poprawczaka a jak skończy 18
    to do ciupy i tak się skończy!!!,
    ale szanse (prawko) trzeba dac!!!!!

  • 46. Data: 2002-03-22 20:54:56
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > (1.7.1986)
    > było
    > np.
    >
    > A dzieci kiedy planujesz miec? Moze juz masz?

    nie planuje i nie mam, ale to nie ma nic do rzeczy

  • 47. Data: 2002-03-22 20:57:44
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > pewnie
    >
    > Rozni sie tym, ze malolat dostaje dowod wazny 5 lat.

    to drobny szczegół.
    paszport każdy dostaje 10 lat

  • 48. Data: 2002-03-22 20:59:58
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > mieć, więc nie
    > wyprawiają młodzi
    >
    > Nie mam jeszcze 21 lat, ale zgadzam sie.

    taka postawa to przejaw chamstwa,

  • 49. Data: 2002-03-22 21:00:56
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...

    > ja dorosłem

    Z daleka widzę, że nie.

    PS Skąd ta "chorobliwa" mania zmiany adresów -
    z "dorosłości", czy obawy przed kill file'em??

  • 50. Data: 2002-03-22 21:06:02
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    > ojciec jest dyrektorem firmy komputerowej i na jego pisemny wniosek
    dostałem
    > kartę

    To niech Ci tata napisze już wniosek o wydanie prawa
    jazdy - tylko oglaszaj na pbb kiedy i gdzie bedziesz jechal...