  • 111. Data: 2002-03-25 06:47:10
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawo jazdy.
    >
    > Ciekawostka jest, ze w czasie tego drugiego 'terminowania'
    > wiekszosc mlodych ludzi =dobrowolnie= idzie na licencjonowany
    > kurs nauki jazdy. Zachety sa dwie: 1) po ukonczeniu takiego kursu
    > mozna skrocic sobie ten drugi rok do osmiu miesiecy (a mlodzi
    > sa zazwyczaj niecierpliwi...) i 2) ukonczenie takiego kursu daje
    > znaczace znizki w ubezpieczeniu samochodu.
    >
    > Jak widac, panstwo nie musi byc super restrykcyjne
    > - wystarczy ze odda sprawy edukacji samochodowej
    > w rece rodzicow. Inna rzecz, na ile ci rodzice sa

    dobry system

  • 112. Data: 2002-03-25 15:09:32
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    22 Mar 2002 15:50:25 +0100, <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >moge mieć dowód osobisty, paszport, karty płatnicze (debetowe,charge i
    >kredytowe), identyfikacyjne, ubezpieczeniowe, profit idea, shell smart,
    >qualiflyer, crn polska club i tym wszystkim wystarczy że mam 16 lat (1.7.1986)
    >a fajnie ale bez sensu jest to że nie mogę mieć prawa jazdy kat.B kiedyś było

    tyle, że nawet jeśli jesteś nieodpowiedzialny to (a niestety
    szesnastolatkowie często są) dowodem osobistym, paszportem, kartą
    płatniczą, identyfikacyjną... krzywdy nikomu nie zrobisz, a prowadząc
    auto - owszem.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 113. Data: 2002-03-25 16:44:16
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > mam dowód
    > czasami wydają nieletnim

    OK, w takim razie

    "Jeżeli chodzi o takie przypadki , to my nie wprowadzamy całkowitego zakazu
    korzystania osób niepełnoletnich z Programu Profit. Nie możemy jednak
    zagwarantować, ani odpowiadać za sytuacje kiedy partner Programu nie uzna
    członkostwa osoby nieletniej ( nie udzieli profitu , wynikającego z
    oferowanych promocji )."

    Odpowiedź tradycyjnie z Biura Programu Idea Profit.

    Pzdr.
    Merlin

  • 114. Data: 2002-03-26 19:24:56
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > korzystam, wydali mi (skoro zaakceptowali wniosek i wydali karte to ja nie
    > łamię regulaminu) widać uznali że nalezy mi sie

    Cytuję odpowiedź Asystenki d/s Obsługi Klientów SMART
    (kontakt - s...@o...shell.com )

    "Do programu SMART może przystąpić osoba , która ukończyła 18 lat.
    Taką informację podajemy w regulaminie programu oraz na formularzu
    zgłoszeniowym do programu SMART.
    Formularze zgłoszeniowe są dostępne na naszych stacjach oraz w Internecie.
    Formularz zgłoszeniowy wypełnia klient.Pod wypełnionymi danymi składa swój
    podpis. Za prawidłowość danych i ich wiarygodność odpowiada klient.
    O ile klient nie ukończył 18 lat i wpisał na formularzu, zgodnie z prawda,
    swoją datę urodzenia taki formularz jest odsyłany do klienta i nie jest
    wydawana takiej osobie karta SMART."

    Pozdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk
    http://www.piotrek.tk

  • 115. Data: 2002-03-26 19:31:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pozdr.
    > Piotr "Merlin" Krzciuk
    > http://www.piotrek.tk

    Nie boisz sie, ze trzeba bedzie placic za .tk, albo zlikwiduja, abo co???

    www.amra.tk

    :)

  • 116. Data: 2002-03-26 19:36:32
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > swoją datę urodzenia taki formularz jest odsyłany do klienta i nie jest

    a jak ojciec dał łapówke?

  • 117. Data: 2002-03-26 19:47:09
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a jak ojciec dał łapówke?

    To synalek jest świnia, bo kapuje
    Tatuś do ukarania, a synalek ...... ?????

  • 118. Data: 2002-03-26 19:59:52
    Od: <n...@p...onet.pl>

    nie czepiajcie sie, zresztą i tak jej nie używam
    EOT
    koniec wątku

  • 119. Data: 2002-03-26 20:15:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie czepiajcie sie, zresztą i tak jej nie używam
    > EOT
    > koniec wątku

    Dlaczego, robi sie ciekawie...

  • 120. Data: 2002-03-26 20:23:46
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Nie boisz sie, ze trzeba bedzie placic za .tk, albo zlikwiduja, abo co???
    >
    > www.amra.tk
    >
    > :)

    Note that FREEDOMAIN.TK domains expire after 90 days when less then thirty
    (30) users have been to your website.