  • Data: 2012-03-10 20:56:27
    Temat: opłaty za konto24.pl w BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kilka tygodni temu dostałem w formie informacji w serwisie transakcyjnym
    BZWBK info, że od 1.03 wchodzi nowa toip i jeżeli na konto nie będzie
    wpływało miesięcznie min. 1000 zł to będę musiał za nie płacić 7 zł!!!

    suma sumarum za konto internetowe 7 zł + 50 gr za przelew i 20 gr za
    potwierdzenie sms, tanio to nie jest więc postanowiłem zrezygnować z
    tego konta

    udałem się do oddziału, w którym pracownik BARDZO nie chciał mi tego
    konta zamknąć twierdząc, że przecież mam stałe wpływy i za konto płacił
    nie będę...niestety nie zauważył, że od 6 miesięcy stałych wpływów nie ma

    w końcu zamknął mi to konto, ale i tak 7 zł za marzec musiałem zapłacić,
    pewnie słusznie, ale niesmak pozostał zwłaszcza, że kiedyś to był
    naprawdę fajny bank, a teraz ile w nim zostało z dawnego WBK a ile to
    już santander?

    dlatego uważajcie, jeżeli macie konto w BZWBK z którego nie korzystacie
    to albo je zasilcie (na poczet opłat) albo zamknijcie, jakiś czas temu
    pobrano mi opłatę za kartę, ale na koncie brakowało mi środków, pojawiło
    się saldo debetowe i od razu znalazłem o tym info w raporcie BIK

    --
    pozdrawiam
    RobertS