  • 11. Data: 2008-04-28 08:45:04
    Temat: Re: odkładanie na dom
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "karamini" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:fuvbdq$emg$1@inews.gazeta.pl...

    > Może coś takiego:
    >
    > http://m2m.ogar.pl/goldfinance/404/3/

    Ale na tym linku jest jakas okrojona strona GoldFinance.
    Tutaj jest pelna wersja: http://www.goldfinance.pl/

    pozdr

  • 12. Data: 2008-04-28 17:31:18
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > książeczki takie dalej można zakładać (PKO BP).
    > Jest jakiś godny uwagi instrument bankowy służący do takich celów?

    A moze lepiej zainwestowac w jego wyksztalcenie? Takie inwestycje
    maja najwieksze stopy zwrotu. A jak bedzie pracowal to sobie
    wybuduje/kupi co bedzie chcial.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2008-04-28 21:21:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin" fv51kt$qf5$...@i...gazeta.pl

    > A moze lepiej zainwestowac w jego wyksztalcenie? Takie inwestycje
    > maja najwieksze stopy zwrotu. A jak bedzie pracowal to sobie
    > wybuduje/kupi co bedzie chcial.

    Najlepiej zainwestować i w wykształcenie (praktyczne i teoretyczne) i w dom. :)

    --