  • 1. Data: 2003-02-14 19:10:24
    Temat: nowy standard numerów kont
    Od: "Jerzy" <n...@p...onet.pl>

    Witam!
    Otrzymalem z KB, gdzie posiadam rachunek informację o nowym standarcie
    numerów kont. Próbowałem ten numer wpisać - dokładnie podany stary i nowy -
    do zlecenia w ekoncie w mbanku. Niestety system nie przyjął numeru z liczbą
    kontrolną i czterema 0000 na końcu. Próbowalem wpisywać na różne sposoby;
    bez nr kontrolnego, bez zer i nic. Misiałem powrócić do starego numeru, aby
    móc realizować przelewy. Ciekawe, że mbank już dawno monitował o wpisywanie
    numerów wg nowych zasad. Chciałbym zapytać "co jest grane".
    Pozdrawiam
    Jerzy O.

  • 2. Data: 2003-02-14 20:32:54
    Temat: Re: nowy standard numerów kont
    Od: "Jerzy" <n...@p...onet.pl>

    Przepraszam!!!

    Już jest OK. Trzeba wpisywać wszystkie cyfry jednym ciągiem.

    J.O.