  • 1. Data: 2002-05-28 09:57:55
    Temat: nowy prezes PKO BP
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    no to ciekawe czy cos nowego bedzie, ja tam powiem szczerze jestem za :)
    Zauwazcie, ze jakos malo polityczna kandydatura ;)))

    Poniedziałkowa rada nadzorcza PKO BP podjęła uchwałę w sprawie wyboru
    Andrzeja Podsiadły na stanowisko prezesa banku - potwierdził rzecznik banku
    Leszek Zioło.
    "Zgodnie z prawem bankowym rada wystąpi do Komisji Nadzoru Bankowego o
    wyrażenie zgody na powołanie Andrzeja Podsiadły na stanowisko prezesa" -
    powiedział we wtorek PAP Zioło.
    W poniedziałek PAP podał, powołując się na nieoficjalne źródła, że rada
    banku pozytywnie zaopiniowała kandydaturę Podsiadły na stanowisko prezesa
    banku.
    Andrzej Podsiadło formalnie zostanie powołany na stanowisko prezesa po
    wyrażeniu zgody przez KNB.
    "Mandaty obecnego zarządu wygasają z dniem odbycia WZA, które prowdopodobnie
    odbędzie się 20 czerwca" - dodał rzecznik.
    Nazwisko 52-letniego Andrzeja Podsiadły, byłego prezesa PBK SA od 1995 do
    2001 roku, a wcześniej wiceministra finansów, było - obok nazwiska obecnego
    prezesa Banku Handlowego Cezarego Stypułkowskiego - najczęściej wymieniane
    jako kandydata na stanowisko prezesa największego polskiego banku
    detalicznego.
    za PAP, WP

    --
    ------