  • 11. Data: 2010-03-06 22:26:39
    Temat: Re: może obciążenia nie będzie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dlaczego głupio? Nie ma nic dziwnego w tym że się nie pamięta każdej
    > jednej transakcji po kilku miesiącach.

    po kilku miesiącach tak, ale po 30 dniach...no można mieć dość krótką
    pamięć ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-03-06 22:48:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.03.2010 23:26), RobertS wrote:

    > po kilku miesiącach tak, ale po 30 dniach...no można mieć dość krótką
    > pamięć ;-)

    Jeżeli dziennie robisz kilka transakcji (choćby zakupy w kilku
    miejscach) - nie jest dziwne jak nie pamiętasz wszystkich transakcji już
    po tygodniu. W każdym bądź razie ja nie pamiętam :).

    p. m.

  • 13. Data: 2010-03-07 08:01:49
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Seba pisze:

    > z tego co kojarze jesli ksiegowanie wchodzi po 30 dniach od transakcji dla
    > transakcji z paska/chipa reklamujesz i masz sprawe wygraną. dla zelazka mogą
    > byc jednak inne terminy. mi osobiscie w pekao sa zaksiegowano kiedys
    > platnosc kartą maestro po ponad 7 miesiącach :)

    Mnie z jakiegoś powodu Budget już kilka razy nie obciążył karty za
    wynajem samochodu. Jakby mi obciążyli hurtem, to limit nie wytrzyma
    (karta charge) i ciekaw jestem kto będzie ponosił tego konsekwencje.

  • 14. Data: 2010-03-07 08:48:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > miejscach) - nie jest dziwne jak nie pamiętasz wszystkich transakcji już
    > po tygodniu. W każdym bądź razie ja nie pamiętam :).

    robie po kilka transakcji dziennie, ale nie za czesto jeżdżę taxi po
    czeskiej Pradze, w każdym razie ciekawy jestem czy i ew. kiedy ta
    transakcja się pokaże na wyciągu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2010-03-07 21:31:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeżeli dziennie robisz kilka transakcji (choćby zakupy w kilku
    > miejscach) - nie jest dziwne jak nie pamiętasz wszystkich transakcji już
    > po tygodniu. W każdym bądź razie ja nie pamiętam :).

    Ale mam nadzieję, że z tego powodu nie reklamujesz 3/4 transkacji z
    peirwszej części miesiąca.

  • 16. Data: 2010-03-09 13:28:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.03.2010 22:31), Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale mam nadzieję, że z tego powodu nie reklamujesz 3/4 transkacji z
    > peirwszej części miesiąca.

    Oczywiście że nie. Ale jakbym nagle zobaczył na wyciągu transakcję
    sprzed kilku miesięcy a nie byłaby to taksówka w Pradze którą jechałem,
    to bym się zastanowił czy nie reklamować.

    p. m.