  • 1. Data: 2003-03-03 19:37:02
    Temat: [millenet] - jak szybko u Was chodzi?
    Od: Piotr Zgliczyński <p...@o...pl>

    Witam!

    Jak w temacie - dziś aktywowałem sobie dostęp przez net do rachunku.
    Generalnie jest w porządku, tylko że szybkościa przypomina Inteligo za
    poprzedniego ISP - strona ładuje się..... ładuje..... i ładuje.......
    Przeciętnie kazda 'odsłona' w https to 1-2 min. To zdecydowanie nie wina
    łącza.

    Testowane mniej więcej teraz - 20.30. Reszta (mBank, Inteligo) śmiga,
    gra i buczy. Rejon - Wawa, Żoliborz.

    U was też tak chodzi? Zresztą, jak ktoś chce stestować, a nie ma
    rachunku w Millenium, to niech sprawdzi czas otwierania strony logowania
    (www.millenet.pl) - u mnie już tutaj widać było spowolnienie.

    PS. Udało mi się wygenerować błąd przy sprawdzaniu przelewów
    oczekujących :)
    --
    Pozdr.
    pmz.

  • 2. Data: 2003-03-03 20:04:55
    Temat: Re: [millenet] - jak szybko u Was chodzi?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Zgliczyński wrote:
> [...]
    > za poprzedniego ISP - strona ładuje się..... ładuje..... i
    > ładuje....... Przeciętnie kazda 'odsłona' w https to 1-2 min. To

    No nie wiem ;)
    chello, Warszawa - smiga ze az milo.

  • 3. Data: 2003-03-03 21:08:05
    Od: Piotr Zgliczyński <p...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b40dco$23l$1@news.onet.pl...

    > No nie wiem ;)
    > chello, Warszawa - smiga ze az milo.

    No to chyba ta sama rzecz co z Inteligo - przez długi czas chodziło mi
    nieprawdopodobnie wolno - bywało że system nie wyrabiał się z otwarciem
    'strony głównej' rachunku przez dozwolone 10 min (i zamykał połączenie).
    Sprawdzane o każdej porze, łącznie z 3.00 w nocy w jakiś dzień
    powszedni. W tym samym czasie - wszystko inne śmigało (stałe łącze).

    Teraz niedawno loguję sie na Inteligo, a tam prędkość rodem z mBanku ;)
    W sumie to chyba wina ich ISP.

    --
    Pozdr.
    pmz.

  • 4. Data: 2003-03-03 21:35:49
    Od: "Stachu - RYBNIK" <s...@o...pl>

> [...]
    > powszedni. W tym samym czasie - wszystko inne śmigało (stałe łącze).
    >
    > Teraz niedawno loguję sie na Inteligo, a tam prędkość rodem z mBanku ;)

    Z inteligo kiedyś też tak miałem, teraz ładuje się szybciej od mBanku, a
    strona startowa millenetu otwiera mi się ok. 10min (!!!), a w serwisie
    transakcyjnym millenetu czasami strona ładuje się i 20 min... Przy tracercie
    dane tracą się na serwerze wychodzącym TPSA w Wawie (ja jestem ze Śląska).
    Ogólnie TRAGEDIA!

    PS. Mam SDI i transfery pozostałe mam w normie [ping do wp.pl - 38ms]

    --
    Pzdr, Stacho

  • 5. Data: 2003-03-03 23:26:51
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Zgliczyński" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > - strona ładuje się..... ładuje..... i ładuje.......
    > Przeciętnie kazda 'odsłona' w https to 1-2 min.
    > (www.millenet.pl) - u mnie już tutaj widać było spowolnienie.

    Na Chello czas otwarcia strony = 4 sek. (godz. 00:25) Warszawa
    Joker

  • 6. Data: 2003-03-04 06:44:46
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Stachu - RYBNIK" <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > dane tracą się na serwerze wychodzącym TPSA w Wawie (ja jestem ze Śląska).

    Sprawdz ile masz hopow i ping do serwera. Ja mam neo+ i jest wolniej od mBanku ale i
    tak szybko.

  • 7. Data: 2003-03-04 07:18:20
    Od: "Stachu - RYBNIK" <s...@o...pl>

    > Sprawdz ile masz hopow i ping do serwera. Ja mam neo+ i jest wolniej od
    mBanku ale i tak szybko.

    Znasz może jakiś programik do tego, bo z okienka DOS'owego nie chce mi się
    tego przepisywać :-)

    --
    Pzdr, Stacho

  • 8. Data: 2003-03-04 07:24:44
    Od: "Stachu - RYBNIK" <s...@o...pl>

    OK, już znalazłem.

    tracert www.millenet.pl

    Trasa śledzenia do www.millenet.pl [193.201.167.40]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 25 ms 24 ms 24 ms 80.50.220.34 odpowiednich
    tras tr
    wałych.

    2 28 ms 29 ms 29 ms 80.50.220.33 odpowiednich
    tras tr
    wałych.

    3 29 ms 30 ms 29 ms z.kat-r1.do.kat-ar3.tpnet.pl [195.205.0.157]
    odpowiednich tras trwałych.

    4 33 ms 32 ms 32 ms z.lodz-r1.do.kat-r1.tpnet.pl
    [194.204.175.159]
    odpowiednich tras trwałych.

    5 34 ms 33 ms 34 ms z.war-r2.do.lodz-r1.tpnet.pl
    [194.204.175.119]
    odpowiednich tras trwałych.

    6 34 ms 35 ms 34 ms do.war-ar9.z.war-r2.tpnet.pl [213.25.5.62]
    odpowiednich tras trwałych.

    7 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    8 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    9 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    10 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    11 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    12 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    13 * * * Upłynął limit czasu żądania.

    i tak dalej...

    PING
    ping www.millenet.pl

    Badanie www.millenet.pl [193.201.167.40] z użyciem 32 bajtów danych:

    Upłynął limit czasu żądania.
    Upłynął limit czasu żądania.
    Upłynął limit czasu żądania.
    Upłynął limit czasu żądania.

    Statystyka badania dla 193.201.167.40:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4 (100% utraconych),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w milisekundach:
    Minimum = 0ms, Maksimum = 0ms, Średnia = 0ms

    --
    Pzdr, Stacho

  • 9. Data: 2003-03-04 09:07:05
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Upłynął limit czasu żądania.

    Cos takiego pojawia sie coraz czesciej takze na innych stronach. Cos w
    TPSA nawala i niektore strony wogole sie nie laduja na SDI, albo
    tragicznie wolno. Na Neo+ jest OK. Strona Millenetu otwiera sie
    porownywalnie szybko do mBanku.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 10. Data: 2003-03-04 09:11:29
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > PS. Udało mi się wygenerować błąd przy sprawdzaniu przelewów
    > oczekujących :)

    Czy to byl blad DE1?
    Błšd DE1 wskazuje na to, iż występowały w tym czasie
    zakłócenia telekomunikacyjne.

    Pozdrawiam
    Radek