  • 1. Data: 2003-03-03 17:05:09
    Temat: [Kredyt Bank] Godziny elixiru
    Od: "Łukasz_R" <r...@t...pl>

    Może ktoś z grupowiczów posiada informacje o jakich godzinach w Kredyt Banku
    wychodzą i przychodzą przelewy. Chodzi o elixir.

  • 2. Data: 2003-03-03 18:21:20
    Temat: Re: [Kredyt Bank] Godziny elixiru
    Od: "Łukasz_R" <r...@t...pl>

    Właśnie otrzymałem e-maila z banku z odpowiedzią na moje pytanie.

    Dla zainetersowanych:

    "1) godziny sesji przychodzących:
    I - 11.30 - 12.00
    II - 15.30 - 16.00
    III - 17.30 - 18.00

    2) Godziny sesji wychodzących:
    I - 9.00
    II - 12.15
    III - 14.30

    Pragnę zaznaczyć, że w przypadku sesji przychodzących podane godziny
    oznaczają otrzymanie środków przez Bank i nie są jednoznaczne z ich
    zaksięgowaniem na rachunku klienta. Księgowanie następuje w tym samym dniu,
    ale po zakończeniu sesji przychodzących."

  • 3. Data: 2003-03-04 16:36:43
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > zaksięgowaniem na rachunku klienta. Księgowanie następuje w tym samym dniu,
    > ale po zakończeniu sesji przychodzących.

    Czyli standard a'la pekao.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-03-04 17:20:21
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > zaksięgowaniem na rachunku klienta. Księgowanie następuje w tym samym dniu,
    > ale po zakończeniu sesji przychodzących."

    W ostatnim wyrazie jest chyba błąd, nie sesji przychodzących ale sesji
    przychodzącej. Wielokrotnie już moje pobory przychodziły sesją I i miałem je na
    koncie około godziny 12. Co więcej o tej godzinie pobieraŁem pieniądze z
    bankomatu. Tensor1.