  • Data: 2004-02-20 06:53:36
    Temat: mbank z klasą...?
    Od: "Tomasz Rybiński" <r...@m...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Na poczatek dnia chciałym się podzielić dobrą dla mnie wiadomością.
    Składałem w mbanku reklamację z prośbą o zwrot kosztów poniesionych
    w związku z opóźnieniem spłaty KK (nie poszedł zaplanowany przelew).
    Regulaminowo w zasadzie sprawa dla mnie przegrana (działanie systemu
    prawidłowe, itp).
    I już po dwóch dniach patrzę dziś na konto, i widzę operację na kwotę
    sugerowaną z opisem
    "sytuacja wyjątkowa - uznanie zwrot poniesionych kosztów" :-)
    Dziękuję niniejszym (tą drogą) pracownikom mbanku, może nie tyle
    prywatnie za "pozytywne rozpatrzenie sprawy", raczej za "życiowe"
    podejście do jednostkowych spraw i zrozumienie, że "prawidłowe
    działanie systemu bankowego" nie jest jedynym wyznacznikiem zadowolenia
    klienta ze współpracy z bankiem.
    pozdrawiam
    Dzidek

    PS1. No i jestem bez mała kilkaset przelewów do przodu :)
    PS2. Od dzisiaj spłacam KK dzień wcześniej. I tak też wszystkim radze.
    Szkoda zachodu.