  • Data: 2003-02-02 10:18:40
    Temat: mandat - pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie mandatu karnego. Szukałem w archwium, ale tam głównie
    są rady, żeby nie płacić.
    Jednak ja chiałbym go zapłacić, taki jakiś dziwny jestem. ;-)

    Wpłaca się go na konto Urzędu Wojewódzkiego.
    Dlatego pytanie - wystarczy zwykły przelew na ten numer rachunku? W polu
    tytułem wpisać serię i numer mandatu? Dobrze kombinuję? Czy jeszcze coś?
    Na odcinkach dla odbiorcy wpłaty [czyli dla urzędu] nie ma innych danych,
    czyli powinno wystarczyć...

    Niech ktoś potwierdzi albo skoryguje. :-)

    Swoją drogą policjant sam miał niezłą zabawę, jak musiał mi wyrecytować, że
    otrzymuję 0 punktów karnych [słownie zero] :-) Chory kraj. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782