  • 1. Data: 2013-11-20 23:19:59
    Temat: mBank zachęca do wypłat gotówki z KK
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Dzisiaj po zalogowaniu się do systemu przywitał mnie taki kwiatek:

    "Tylko do niedzieli! Bezpłatne bankomaty z kartą kredytową dla firm!

    Tylko teraz firmowa karta kredytowa, która gwarantuje bezprowizyjny dostęp
    do bankomatów na całym świecie.
    Prosty proces online, środki dostępne bez wychodzenia z domu.
    Podróżuj i ciesz się bezpłatnymi bankomatami w Polsce i zagranicą."

    Oszaleli, czy firmowa KK jest jakaś inna niż wszystkie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2013-11-21 00:08:31
    Temat: Re: mBank zachęca do wypłat gotówki z KK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

> [...]
    > Podróżuj i ciesz się bezpłatnymi bankomatami w Polsce i zagranicą."
    >
    > Oszaleli, czy firmowa KK jest jakaś inna niż wszystkie?
    A napisali coś o odsetkach? I o GP dla tych transakcji?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Love your enemies: they'll go crazy trying to figure out what you're up to.

  • 3. Data: 2013-11-21 10:33:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 00:08:31 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > A napisali coś o odsetkach? I o GP dla tych transakcji?

    Gdzie tam :)

    Ale w dalszej części komunikatu jest ukryty link do regulaminu:
    http://www.mbank.pl/pobierz/firmy/regulamin-promocja
    -jesienna-mbank-2013-10.pdf
    (w którym też ani słowa o powyższych, za to masa warunków do spełnienia)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2013-11-21 13:13:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 23:19:59 +0100, Borys Pogoreło
    <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >"Tylko do niedzieli! Bezpłatne bankomaty z kartą kredytową dla firm!
    >
    >Tylko teraz firmowa karta kredytowa, która gwarantuje bezprowizyjny dostęp
    >do bankomatów na całym świecie.
    Dziś do mnie dzwonili z roznymi ofertami, m.in. mamiąc mnie tymi
    wyplatami wlasnie. Nie dopytywalem ile kosztuje bezplatnosc :)

    WAM