  • 1. Data: 2002-06-28 12:43:58
    Temat: Re: mBank - klopoty z dodzwonieniem ..
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:afhlc7$p1j$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > wlasnie zakladam rachunek w mBanku, po paru dniach zadzwonila do mnie
    > sympatyczna Pani i poinformowala o numerze, powiedziala rowniez ze mam
    > zadzwonic pod numer mlini - 0801 362 265 i tam polaczyc sie z operatorem -
    > sprobowalem to zrobic, wybieram "0" a tam ciagle i wkolko jakis facet
    nadaje
    > o "PARYZU" wciskam "0" - nic znow tekst, dzwonie nastepny raz - to samo -
    > KASA LECI .....
    > Jak myslicie, wycofac sie poki pora, jeszcze nic nie podpisalem - czy
    > zaryzykowac - jak jest w innych bankach internetowych?

    To dobry numer!
    Cierpliwosci! musisz przeczekac te komunikaty i wybrac odpowiednie klawisze
    do poszczegolnych dzialow lub aby polaczyc sie z operatorem ...

    Oliwia
    gg 25244

  • 2. Data: 2002-06-28 12:44:52
    Temat: mBank - klopoty z dodzwonieniem ..
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Czy to regula?
[...]
    o "PARYZU" wciskam "0" - nic znow tekst, dzwonie nastepny raz - to samo - A

  • 3. Data: 2002-06-28 12:50:16
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To dobry numer!
    > Cierpliwosci! musisz przeczekac te komunikaty i wybrac odpowiednie
    klawisze
    > do poszczegolnych dzialow lub aby polaczyc sie z operatorem ...

    NIC nie musi -wystarczy ze wlaczy 0 i od razu przechodzi do serwisu. A swoja
    droga to przed chwila sprawdzalem i dziala.
    Pozdrawiam Wall

  • 4. Data: 2002-06-28 13:06:24
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > swoja
    > To dlaczego jak wlaczam "0" spowrotem slysze glos faceta : jazeli chcesz
    > ... to 1, jezeli chcesz... to 2 ....., a ja chce do CHOLERY do operatora i
    > nie chce placic w nieskonczonosc za glupie teksty o PARYZU lub informacje
    co
    > mam wciskac.
    > - ja tez sprawdzam co chwile i ciagle to samo.

    Nie wiem o co Ci chodzi. Wciskasz 0. Czekasz az zacznie wymieniac 1, 2, 3 i
    wtedy uslyszysz ze jak dasz 0 to polaczysz sie z operatorem. Przed chwila
    tak zrobilem.
    Wall

  • 5. Data: 2002-06-28 13:09:43
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    mam wciskac.
    - ja tez sprawdzam co chwile i ciagle to samo.

    Wojtas

  • 6. Data: 2002-06-28 13:26:15
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie wiem o co Ci chodzi.

    o to ze jestem ofiara ..... ;-(
    wymienilem telefon i nie zauwazylem ze jest nastawiony na wybieranie
    "pulsowe"
    ale ze mnie nerwus ... ;-)

    sorry

    Wojtas

  • 7. Data: 2002-06-28 13:27:18
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > o to ze jestem ofiara ..... ;-(
    > wymienilem telefon i nie zauwazylem ze jest nastawiony na wybieranie
    > "pulsowe"
    > ale ze mnie nerwus ... ;-)

    Jak zwykle nerwy, ech te nerwy... :)
    Wall

  • 8. Data: 2002-06-28 13:57:00
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Wojtek <w...@p...onet.pl> wrote:
    > o "PARYZU" wciskam "0" - nic znow tekst, dzwonie nastepny raz - to samo - A
    > KASA LECI .....

    Włączyć wybieranie tonowe.

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 9. Data: 2002-06-28 15:49:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Włączyć wybieranie tonowe.

    A co ciekawe VWBank nieczynny jest w nocy i w niedziele i w sobote od 15...
    :)

  • 10. Data: 2002-06-28 20:41:08
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002 14:43:58 +0200, "Oliwia"
    <i...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Cierpliwosci! musisz przeczekac te komunikaty i wybrac odpowiednie klawisze
    >do poszczegolnych dzialow lub aby polaczyc sie z operatorem ...

    Najpierw, to musi mieć telefon z wybieraniem tonowym.
    Następnie nie musi czekać aż sie "facet" wygada.
    Można go skutecznie uciszyć (*, #,..)

    Przed połaczeniem z Operatorem (0)
    Warto się zidentyfikowac.
    Krócej się czeka i pytań identyfikujących jest mniej.

    BAH