  • 1. Data: 2002-06-28 09:08:13
    Temat: Maestro lub Mastercard
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuje zalozyc konto, gdzie bedzie wydawana karta
    Maestro lub najlepiej Mastercard.

    Konto ma byc raczej dodatkowe a nie glowne, zatem nie chce
    zbyt wiele placic za jego prowadzenie. Musi byc z obsluga przez
    internet.

    Mozecie cos polecic? Moze LGnet? Korzysta ktos? Jakie
    doswiadczenia? No i czy karta Maestro nie ma problemow
    z platnosciami za granica tzn. czy jest powszechnie akceptowana?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 2. Data: 2002-06-28 09:12:20
    Temat: Re: Maestro lub Mastercard
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuje zalozyc konto, gdzie bedzie wydawana karta
    > Maestro lub najlepiej Mastercard.

    np. LG, Citibank, BGZ, BZWBK ew przedplacona ING BSK

    Ja ze swojej strony polecam Citka - ale skoro to nie bedzie podstawowe konto
    to chyba szkoda placic za prowadzenie. Ale z drugiej strony Maestro Citka
    wyjmiesz najtaniej pieniadze z bankomatu za granica. Przedplacona ING BSK
    tez jest fajna - jak trzeba wybrac np wieksza kase z mBanku ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-28 09:34:58
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyjmiesz najtaniej pieniadze z bankomatu za granica. Przedplacona ING BSK
    > tez jest fajna - jak trzeba wybrac np wieksza kase z mBanku ;-)

    Przedplacona ING BSK mozna placic za granica? Czy jest to
    tylko karta "krajowa" ?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 4. Data: 2002-06-28 09:37:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Przedplacona ING BSK mozna placic za granica? Czy jest to
    > tylko karta "krajowa" ?

    Krajowa, choc cos kiedys AMRA wspominal ze w czerwcu/lipcu ING BSK mialo
    wprowadzic przedplacona miedzynarodowa karte.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-28 11:36:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <

    > np. LG, Citibank, BGZ, BZWBK ew przedplacona ING BSK
    >
    > Ja ze swojej strony polecam Citka -

    citi ma najmniej bezpieczny dostep internetowy !!!!!!

    Polecam e-Integrum, tanie konto, wysoki % na skarbonce,
    bardzo porzadny i darmowy token
    Maestro dają najbrzydsze w kraju, ale jest ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-06-28 11:46:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > citi ma najmniej bezpieczny dostep internetowy !!!!!!

    To inna sprawa - ale robili ankietke czy chca ludzie token - wynik chyba
    wyszedl (o ile dobrze pamietam) ze 60% chce.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-28 11:51:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"

    > To inna sprawa - ale robili ankietke czy chca ludzie token - wynik chyba
    > wyszedl (o ile dobrze pamietam) ze 60% chce.

    ale pytajacy nie robi ankiety tylko chce miec rachunek i karte Maestro,
    a nikt o e-Integrum nawet mu nie wspomnial
    Ja wlasnie zamknalem rachunek w citi i nigdy nie odwazylem sie uruchomic dostepu
    internetowego, nie zebym mial na tym rachunku jakies wielkie sumy ale dla
    zasady.
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-06-28 11:54:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > ale pytajacy nie robi ankiety tylko chce miec rachunek i karte Maestro,
    > a nikt o e-Integrum nawet mu nie wspomnial

    Jak nie wspomnail jak wspomnial ;-) Wsrod bankow wydajacych Maestro
    wymienilem BGZ ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-28 13:17:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel"

    > Jak nie wspomnail jak wspomnial ;-) Wsrod bankow wydajacych Maestro
    > wymienilem BGZ ;-)

    przepraszam - faktycznie byl BGZ
    *** blad ***