  • 1. Data: 2002-06-28 11:33:11
    Temat: Kredyty w PKO BP w dół
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Strona PKO jeszcze nie podaje, a Expander już:

    "..."
    Od 1 lipca br. PKO BP obniża oprocentowanie kredytów mieszkaniowych Własny
    Kąt i pożyczki hipotecznej.
    Nowe oprocentowanie kredytów w ratach malejących, annuitetowych i z udziałem
    towarzystw funduszy inwestycyjnych będzie się zaczynać od 10,44 proc.
    Pożyczka oprocentowana będzie w wysokości od 11,94 proc.
    Oprocentowanie kredytu Własny Kąt udzielanego w walutach obcych od lipca
    wyniesie: od 4,84 proc. (USD), od 6,39 proc. (EUR), a od 6,20 proc. (CHF), a
    oprocentowanie pożyczki hipotecznej: 5,84 proc. (USD), 7,39 proc. (EUR) i od
    7,20 proc.
    "..."

    To mi się podoba :-))

    Robert Wicik

  • 2. Data: 2002-06-28 11:34:16
    Temat: Re: Kredyty w PKO BP w dół
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

> [...]
    > oprocentowanie pożyczki hipotecznej: 5,84 proc. (USD), 7,39 proc. (EUR) i od

    zauwaz slowo "od". idz i dowiedz sie jakie w twojej rzeczywistej sytuacji wyjdzie
    oprocentowanie, bo mozesz sie niemilo zdziwic. :)

    wojtek

  • 3. Data: 2002-06-28 11:42:40
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>
    napisał w wiadomości news:afhhhj$192$1@news2.ipartners.pl...
    > zauwaz slowo "od". idz i dowiedz sie jakie w twojej rzeczywistej sytuacji
    wyjdzie
    > oprocentowanie, bo mozesz sie niemilo zdziwic. :)

    Byłem i dostałem własnie to "od" :-)).