    From: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank VE chipowa a terminale
    Date: Thu, 04 Sep 2008 20:01:31 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam!

    Spotkałem się z tym, że moja VE z mBanku chipowa (z miesiąc temu wydana)
    wprowadza zamieszanie w terminalach i u obsługi sklepów ;) Chodzi o
    to, że na ekraniku terminala pojawia się np. "PIN retries limit
    exceeded" mimo że nic nie wpisuję, albo np. "limit PIN przekroczony" czy
    coś takiego. W UK udało mi się tą kartą np. zasilić kartę miejską w
    Londynie (Oyster) bez pinu (!) : wetknąłem w automat i zabrało kasę, dwa
    razy, pod rząd. Ale też np. zawiesiło terminal w którymś z pubów (!)
    oraz wzbudzały te komunikaty dziwne zainteresowanie sprzedawców... W
    Polsce, jakoś to działa - mimo komunikatu idzie dalej i mogę wpisać PIN.

    Czy to tak ma być? Nie chcę na razie reklamować tej karty, bo znowu będę
    czekał hektar czasu...

    Pozdr,
    Tomek