  • 1. Data: 2006-10-27 19:00:45
    Temat: lukas bank - konto przez internet
    Od: "el gato" <g...@g...pl>

    witam

    mam konto w lukasie i problem z zalogowaniem.
    Mam 4 i 6 cyfrowe haslo oraz tokena.

    jak sie wpisuje to haslo, bo wpisuje haslo i tokena i ni cholery nie moge
    sie zalogowac:(((

    jak to jest?

  • 2. Data: 2006-10-27 19:14:03
    Temat: Re: lukas bank - konto przez internet
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 21:00:45 +0200, el gato napisał(a):

> [...]
    > Mam 4 i 6 cyfrowe haslo oraz tokena.
    >
    > jak sie wpisuje to haslo, bo wpisuje haslo i tokena i ni cholery nie moge

    wpisujesz najpierw haslo 4 cyforwe, ktore sam ustaliles i potem dopisujesz
    to co Ci token wyswietli (jednym ciągiem).

  • 3. Data: 2006-10-28 09:53:37
    Od: "Fed" <f...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik "el gato" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam 4 i 6 cyfrowe haslo oraz tokena.
    >
    > jak sie wpisuje to haslo, bo wpisuje haslo i tokena i ni cholery nie moge

    Witam,
    w polu identyfikator podajesz dłuższe (u mnie ma ono 7 znaków);
    w dolnym (klucz): 4-cyfrowe+wskazanie tokena.
    Jeżeli 3 razy wpisałeś poprawnie identyfikator, a następnie zrobiłeś błąd w
    polu klucz, to dostęp masz zablokowany - musisz zadzwonić do banku.

    RF