    From: "Her" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kupić dom
    Date: Tue, 6 Mar 2007 23:40:06 +0100

    Witam,

    Mam kilka pytań i następującą sytuację:

    Zamierzam kupić działkę pod Warszawą, tak do 1000 m2, około 70 000 zł, za
    swoje pieniążki, następnie wybudować dom na kredyt, zakładam że będę mógł
    wybudować dom ogólnie tanie, bo mam dostęp do tańszych niż w średnio w
    Polsce fachowców ze wschodu.
    Dom w założeniu ma mieć niezależne piętra i 1 piętro będziemy wynajmować by
    spłacać chociaż rachunki.
    My to ja, moja zona i nasz synek, ja mam 27 lat i mam około 3500-4500 netto
    miesięcznie(czas od czasu dostaje się jakieś premie, ale bardzo
    nieregularnie, do 30 000 rocznie), żona studentka prywatnej szkoły, synek 10
    miesięcy. Dotychczas wynajmujemy mieszkanie w Warszawie za około 1500
    zł/miesiąc.
    Pytań kilka:
    Jaka jest średnia kwota w której mogę się zmieścić, zakładając powierzchnie
    domu do 200 m2?
    Czy będę miał odpowiednią zdolność kredytową?
    W jakiej dzielnice polecacie kupienie działki(w necie jest kilka
    atrakcyjnych ogłoszeń o działkach w okolicach Serocka, Kampinos) i z jakich
    względów?
    Może budowanie się gdzieś dalej(Siedlce 57 min. PKP)?
    Czy kupowanie działki w agencji, z poszukiwaniem w necie, czy ,jak doradził
    ktoś w pracy, pojechanie w 'teren' i rozglądanie się za ogłoszeniami
    "sprzedam działkę"?

    Pozdrawiam,
    H.