  • 1. Data: 2009-04-03 17:44:56
    Temat: kto dokonuje transakcji
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    czy zwykły śmiertelnik może dostać dane kto jakie kupuje akcje chodzi mi o to
    czy na giełdzie GPW w warszawie jest jawnym jakie transakcje są dokonywane
    chodzi mi głównie o to kto czyli jaka instytucja ile czego kupuje

  • 2. Data: 2009-04-03 18:11:40
    Temat: Re: kto dokonuje transakcji
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy zwykły śmiertelnik może dostać dane kto jakie kupuje akcje chodzi mi o
    > czy na giełdzie GPW w warszawie jest jawnym jakie transakcje są dokonywane
    > chodzi mi głównie o to kto czyli jaka instytucja ile czego kupuje

    Marzenie gangstera :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-04-03 20:37:07
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    | >

    | Marzenie gangstera :)
    | --
    | marfi

    no nie do końca ;)
    Ustawa dość ściśle mówi kto po jakim przekroczeniu % ma obowiązek powiadamiania,
    a także w każdym raporcie okresowym [finansowym] jest obowiązek podawania stanu
    posiadania ponad 5% a także każdej ilości jeśli chodzi o Zarząd i RN spółki.

    Dane są w bazie TSG f-my CAIT a także na niektórych portalach finansowych, w tym
    GPWINFOSTREFA

    pozdrówka :)
    Barbara

  • 4. Data: 2009-04-04 11:15:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stanu
    > posiadania ponad 5% a także każdej ilości jeśli chodzi o Zarząd i RN

    Ale tego nie robi giełda a posiadacz akcji.
    Zresztą chyba byś nie chciała aby o ilości posiadanych w Twoim portfelu
    akcji mógł się dowiedzieć "człowiek z ulicy" :)

    --
    marfi