  • 1. Data: 2007-02-25 21:08:36
    Temat: kredyt w jenach
    Od: "Paweł" <b...@o...pl>

    Czy ktos sie orientuje czy jakis bank udziela kredytu w jenach?????

  • 2. Data: 2007-02-25 21:10:33
    Temat: Re: kredyt w jenach
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Czy ktos sie orientuje czy jakis bank udziela kredytu w jenach?????

    a na co ci taki kredyt? te walute charakteryzuja b.wysokie wahania i
    jest dosc nieprzewidywalna, polecam spojrzec na jej wykresy za ostatnie
    kilka lat

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-25 21:21:51
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    RobertS wrote:

    > a na co ci taki kredyt? te walute charakteryzuja b.wysokie wahania i
    > jest dosc nieprzewidywalna, polecam spojrzec na jej wykresy za ostatnie
    > kilka lat

    Patrze i jakos nie widze zeby skakala bardziej niz CHF.

    Jarek

  • 4. Data: 2007-02-25 21:58:32
    Od: "Paweł" <b...@o...pl>

    Chyba nie zrozumiales pytania.
    JA sie pytam o kredyt w jenach, a nie o ryzyko kursowe. O ryzyku walutowym
    wiem wiecej niz bylbys to sobie w stanie wysnic......

  • 5. Data: 2007-02-25 22:03:10
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos sie orientuje czy jakis bank udziela kredytu w
    > jenach?????

    W PL na 100% żaden z banków nie ma tego w standardowej ofercie.
    Jesli kwota kredytu naprawdę duża, być może można by próbować
    gdzieś taki produkt sobie zrobić (w Noble wartoby spróbować oraz w
    DB).

    marekz

  • 6. Data: 2007-02-25 22:36:56
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Chyba nie zrozumiales pytania.
    > JA sie pytam o kredyt w jenach, a nie o ryzyko kursowe. O ryzyku walutowym
    > wiem wiecej niz bylbys to sobie w stanie wysnic......

    a skąd mozesz to wiedziec?

    Marek ma racje, w naszym pieknym kraju banki nie udzielaja kredytow w
    tej walucie lub nawet denominowanych...za duza egzotyka

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-25 23:18:05
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Paweł napisał(a):
    > JA sie pytam o kredyt w jenach, a nie o ryzyko kursowe. O ryzyku walutowym
    > wiem wiecej niz bylbys to sobie w stanie wysnic......
    Taki spec od ryzyka kursowego a nie wie czy w PL mozna dostac kredyt w
    jenach. I pewnie nie wie o firmach typu expander czy openoffice.
    Dwie rady na przyszlosc:
    1) Uzyj googli - raz na pare m-cy ten temat powraca
    2) Odpowiadaj _pod_ a nie nad postem.
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-02-26 14:35:45
    Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com>

    > Naprawde szukam konkretnej odpowiedzi. Gdybym znalazł w googlach to
    bym nie
    > zdawał zbednych pytań. Poniżej wymienieni doradcy finansowi nie mają
    > pojecia, ktory bank może udzielać tak "egzotycznych" kredytów ....
    >
    > ps.
    >
    > Odpowiadam nad postem bo tak lubie :)

    A kf mi puchnie i puchnie... :-P

    plonk...

  • 9. Data: 2007-02-26 17:30:24
    Od: "Paweł" <b...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ert5o1$lf6$2@node1.news.atman.pl...

  • 10. Data: 2007-02-26 19:06:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-26 18:30, Paweł stwierdził, że:
    > ktory bank może udzielać tak "egzotycznych" kredytów ....

    Żaden.

    > ps.
    >
    > Odpowiadam nad postem bo tak lubie :)

    To "nalub" się jeszcze korzystania z archiwum i netykiety.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl