  • 1. Data: 2007-02-25 12:48:52
    Temat: lokata trzy zyski - BPH
    Od: "Przemek" <p...@p...fm>

    Witam,
    Chcialbym ulokowac w jakis sposob czesc gotowki w postaci USD. Zastanawiam
    sie nad "Lokata trzy zyski" ktora zaproponowano mi w BPH.
    http://www.inwestycje.bph.pl/

    w skrocie, moj zysk ma zalezec od:
    - koszyka indeksow swiatowych rynkow akcji - S&P 500 (USA),
    DJ Eurostoxx 50 (Europa), Nikkei 225 (Japonia), HSCEI (Chiny)
    - koszyka indeksow nieruchomosci europejskich - EPRA (Europa),
    EPEU (Europa z wylaczeniem Wielkiej Brytanii),
    - inwestycji w zmiany kurs walut EUR/PLN

    Z opowiadan pracownika banku i strony www wyglada to ciekawie i obiecujaco.
    Chcialbym sie Was zapytac jaka jest Wasza opinia co do tego typu sposobu
    inwestycji gotowki?

    Produkt ten oferowany jest przez BPH. Po polaczeniu BPH z PEKAO kto bedzie
    zarzadzal tymi lokatami? Nie mam doswiadczenia z PEKAO; czego sie mozna
    spodziewac? Pogorszenia czy polepszenia jakosci obslugi dotychczasowych
    klientow BPH? Placowka BPH ktorej jestem klientem jest przeznaczona do
    sprzedazy PEKAO.

    z gory dziekuje za komentarze

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2007-02-25 13:21:31
    Temat: Re: lokata trzy zyski - BPH
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]

    > Chcialbym sie Was zapytac jaka jest Wasza opinia co do tego typu sposobu

    uwazam, ze lokata w USD to dosc sredni pomysl, no chyba, ze kiedys
    dokonasz platnosci wlasnie w USD; ponad rok temu zalozylem testowo
    lokate w USD, narosly tam jakies odsetki, ale w tym czasie waluta ta
    stracila do zlotowki 6,6% wiec nominalnie zyskalem, ale relatywnie
    jestem w plecy; dobrze, ze kwota nie byla wysoka....

    stad pytanie: dlaczego chcesz oszczedzac wlasnie w USD?

    jezeli juz bardzo chcesz to proponuje FI, ktory inwestuje za granica w
    tej walucie, w dluzszym okresie powinien przyniesc zysk wiekszy niz ta
    lokata...

    pracownik banku zawsze powie, ze jest to super oferta ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-25 14:18:09
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    w tym fundusz jaz zabezpieczenie kursowe dolara

  • 4. Data: 2007-02-25 18:19:28
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

    > uwazam, ze lokata w USD to dosc sredni pomysl, no chyba, ze kiedys
    > dokonasz platnosci wlasnie w USD

    To nie jest lokata w USD. Rownie dobrze mozesz zainwestowac euro lub
    zlotowki...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2007-02-25 20:44:52
    Od: "Przemek" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > stad pytanie: dlaczego chcesz oszczedzac wlasnie w USD?

    mam lokate w USD

    Przemek

  • 6. Data: 2007-02-25 20:54:25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > mam lokate w USD
    >
    > Przemek

    czyli USD juz masz, czy jestes zadowolony z tej formy oszczedzania?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-02-25 22:01:21
    Od: "Przemek" <p...@p...fm>

    > czyli USD juz masz, czy jestes zadowolony z tej formy oszczedzania?

    Nie jestem, ale imho lepszym rozwiazaniem jest teraz dalej obracac w usd niz
    sprzedawac usd, kupowac zlotowki i trzymac na lokacie w banku