  • Data: 2005-05-17 13:45:05
    Temat: kredyt w Inteligo
    Od: "Leszek" <l...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem wziąć u nich kredyt.
    2-3 tyg temu wypełniałem "testowo" wniosek online i dostałem wstępną
    zgodę (tak wnioskuję, ponieważ wszystko na tym etapie zostało
    zaakceptowane i miałem potwierdzić złożenie wniosku kodem ze zdrapki).
    Dzisiaj mam zaświadczenie od pracodawcy, wypełniam wniosek ponownie,
    dochodzę do tego samego momentu co wcześniej i d..a! Odmowa - nie mam
    zdolności kredytowej.
    W ciągu tych kilkunastu dni zmieniła się jedna rzecz - na dziś mam
    wykorzystany cały debet w koncie (Inteligo oczywiście). Wcześniej nie
    był chyba ruszony.
    Czy to może mieć jakikolwiek wpływ na decyzję o przyznaniu kredytu???

    Jeśli to ważne to: chciałem kredyt 5000PLN, dochody z 3 mies. - 1800PLN
    netto, debet w koncie - 500PLN.
    (dziś nawet kredytu 1000PLN mi nie zaakceptowali)

    Nie wiem w czym problem, na infolinii nie powiedzieli więcej niż
    przeczytałem na stronie. Kobieta stwierdziła tylko żebym jeszcze
    spróbował za "jakiś czas" - może się coś zmieni... Pojęcia nie mam co
    się może zmienić?!?
    Czy warto próbować dalej? Ktoś spotkał się z takim czymś?

    Pozdrawiam
    Leszek