    From: "Ania" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny
    Date: 8 Mar 2007 17:39:13 +0100

    prosze o obiektywne opinie i zdanie, chcę zaciagnać kredyt na kwotę 100 000
    zł, mieszkanie developper mam na oku po selekcji 3 oferty bankowe,
    zastanawiam się ponadto nad walutowym w CHF, patrzac perspektywiczne: oferty
    MilleniumCHF marża 1,23, prowizja 1 % , zabezpieczenia polisa na życie, polisa
    mieszkanie itp około 2000 zł kosztów około kredytowych
    Pekao s.a. tylko PLN
    marża 0,75% , prowizja 0,8%
    2 hipoteki, ubezpievczenie kredytu na okres przejściowy 660 zł ( okolo roku)
    kosztorys, polisy karty kredytowe : koszty okolokredytowe w granicach 2600,
    Pko BP
    W walucie CHF
    marża 1,33%
    ubezpieczenie na wypadek utraty pracy na 5 lat 3,51 %, ubepziecznei
    brakujacego wkładu 116, szacowaniw niwruchomości 150, oczywiście karty
    kredytowe i koto u nich
    Najbardziej atrakcjny jest millenium ale nie znam za bardzo tego banku,
    proszę o jakieś informację
    dziękuje