  • 1. Data: 2004-12-29 20:56:46
    Temat: karta kredytowa-jaka?
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Witam

    Jaki bank wyda mi karte kredytowa badz jakakolwiek inna ,która pozwoli mi
    kupowac w internecie?
    Nie potrzebuje debetów, kredytów i innych pierdól. Chce wplacic jakas kwote
    i nia swobodnie dysponowac.
    Nie dysponuje zaswiadczeniem o dochodach, nie pracuje w PL.

    pio

  • 2. Data: 2004-12-29 21:32:03
    Temat: Re: karta kredytowa-jaka?
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > kwote i nia swobodnie dysponowac.
    > Nie dysponuje zaswiadczeniem o dochodach, nie pracuje w PL.

    Mbank. Ma specjalna karte do zakupow w necie.

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2004-12-29 21:37:13
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Piotrek* napisał(a):

> [...]
    > i nia swobodnie dysponowac.
    > Nie dysponuje zaswiadczeniem o dochodach, nie pracuje w PL.

    Może eKARTA do eKONTA w mBanku? Prowadzenie rachunku za darmo, wpływy
    niewymagane, taka eKARTA wyniesie Cię 25 PLN jeśli dobrze pamiętam.
    Ewentualnie debetowa VE z Inteligo, ale tam są opłaty za używanie karty
    i za prowadzenie rachunku (chyba że dzienne saldo jest większe od 99 PLN
    - wtedy nie płaci się za prowadzenie rachunku).

    Gree

  • 4. Data: 2004-12-29 21:57:04
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotrek napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jaki bank wyda mi karte kredytowa badz jakakolwiek inna ,która pozwoli mi
    > kupowac w internecie?

    Multibank
    Inteligo
    BPH Interia

    itd

    > Nie dysponuje zaswiadczeniem o dochodach, nie pracuje w PL.

    To zapomnij

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-12-29 22:30:00
    Od: "loomer" <n...@p...TOTEZ.onet.pl>

    BZWBK konto walutowe w Euro i do tego jest MasterCard, wprawdzie debetowy,
    ale mozna placic w necie.

  • 6. Data: 2004-12-29 22:44:28
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Ale żeś przy*****. Przeczytaj pytanie.

  • 7. Data: 2004-12-29 22:44:52
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 21:56:46 +0100, w <cqv72l$m3b$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Piotrek" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Nie dysponuje zaswiadczeniem o dochodach, nie pracuje w PL.

    Szukaj tam, gdzie pracujesz.

  • 8. Data: 2004-12-29 22:49:16
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    loomer napisał(a):

    > BZWBK konto walutowe w Euro i do tego jest MasterCard, wprawdzie debetowy,
    > ale mozna placic w necie.

    Dla niepracujących w Polsce?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-12-29 22:52:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dla niepracujących w Polsce?

    nie powinno być problemów - wydają po 3 miesiącach posiadania u nich konta
    walutowego. No i to karta do rachunku w EUR a nie rozliczana przez EUR.

  • 10. Data: 2004-12-29 22:56:36
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Ale żeś przy*****. Przeczytaj pytanie.

    Hmmm ... no przeczytalem. Chodzi o to, ze nie wymienilem nazwy tej karty ?
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html#0

    Wytlumacz o co chodzi lopatologicznie z laski swojej.

    pzdr
    wkg