    From: "zbyhó" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jesli nie chcialem znac salda...
    Date: Fri, 28 Jun 2002 19:56:11 +0200

    dzis walczylem z bankomatem bzwbk
    wkladam karte i wklepuje pin i MOMENTALNIE nakomat drukuje "dostepne
    srodki/saldo"
    jestem zdziwiony, ale wkladam karte ponownie, wklepuje pin, i znowu bez
    ulamka sekundy zwloki bankomat drukuje stan "dostepne srodki"

    mysle i patrze - wcisnienty byl/zablokowal sie klawisz kolo ekranu...

    i co teraz? monitowac w odziale? bo za te wydruki idiotyczne beda oplaty, a
    ja tego nie chcialem...
    zwroca? ma to sens?
    jest to tym bardziej idiotyczne, ze jak chce sie poznac stan srodkow to
    wystarczy 10 pln wyplacic i pod wyplata bankomat drukuje pozostale srodki za
    darmo

    czy mam prawo oczekiwac zwrotu pobranych srodkow za wydruk niechcianego
    salda???

    dzieki
    zbyszko janke