  • 1. Data: 2004-07-24 07:08:28
    Temat: jaki bank wybrać?
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    Witam, zastanawiam się jaki bank wybrać PKO Inteligo czy BZWBK Konto24?
    Dziękuję za informacje i pomoc.

    --
    Pozdrawiam, Jarek

  • 2. Data: 2004-07-24 08:40:02
    Temat: Re: jaki bank wybrać?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek <j...@t...pl> wrote:
    > Witam, zastanawiam się jaki bank wybrać PKO Inteligo czy BZWBK
    > Konto24? Dziękuję za informacje i pomoc.

    Inteligo :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-24 10:26:37
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Inteligo :)

    Ani w Inteligo (drogie przelewy ale dużo bankomatów) ani w BZWBK (droogo).
    Proponuje mBank jak potrzebujesz konta tylko na odbieranie wypłaty i
    oszczędzanie, a jeśli jesteś "aktywnym" osobnikiem (dużo przelewów, wpłaty na
    konto i jakieś produkty kredytowe) to MultiBank powinien Cię zadowolić.
    Powinienś też przejżeć ofertę VV Bank direct.

    Magnat

  • 4. Data: 2004-07-24 11:00:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Magnat <m...@p...onet.pl> wrote:
    > przelewów, wpłaty na konto i jakieś produkty kredytowe) to MultiBank
    > powinien Cię zadowolić. Powinienś też przejżeć ofertę VV Bank direct.

    Peeeewnie - i jedz przez cale miasto, zeby kase wplacic? (a dw Vbd to chyba
    przez cala Wawe lub Polske bo jest jeden jedyny punkt kasowy w centrali...).
    Jak juz doradzasz - to doradzaj z glowa :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 5. Data: 2004-07-24 11:21:45
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    24 lipiec (sobota) godzina 13:00, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Magnat <m...@p...onet.pl> wrote:

    Najbardziej zależy mi teraz na ograniczeniu kosztów, gdzie poczytam o
    wadach i zaletach mbanku?
    Z zalet wyszukałem, że obsługuje bezpłatnie bankomaty BZWBK bezpłatnie,
    a to dla mnie bardzo duży plus z tego powodu, że mieszkam w mieście
    <50.000 i jest ich cztery(4) a PKO tylko jeden(1).

    --
    Pozdrawiam, Jarek

  • 6. Data: 2004-07-24 11:37:50
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Peeeewnie - i jedz przez cale miasto, zeby kase wplacic? (a dw Vbd to chyba
    > przez cala Wawe lub Polske bo jest jeden jedyny punkt kasowy w centrali...).
    > Jak juz doradzasz - to doradzaj z glowa :)

    Tu masz rację :)
    Czasmi lepiej przepłacić dla Banku niż w ramach oszczędności wydać 5x więcej na
    paliwo.

  • 7. Data: 2004-07-24 11:56:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    www.mbank.com.pl - albo archiwum :)

    > Z zalet wyszukałem, że obsługuje bezpłatnie bankomaty BZWBK
    > bezpłatnie, a to dla mnie bardzo duży plus z tego powodu, że mieszkam
    > w mieście <50.000 i jest ich cztery(4) a PKO tylko jeden(1).

    Jesli bedziesz dokonywal wplat w kasie banku to Inteligo (bo wplacasz w PKO
    BP)
    Jesli dostajesz kase przelewem to mBank.
    Mozesz miec te dwa konta razem. w Inteligo placisz tylko za karte (mozesz z
    niej zrezgnowac) - wtedy utrzymujac saldo >100 zl miesiecznie - masz
    bezplatne konto.
    W mbanku za rachunek i karte nic nie placisz - wiec mozesz za 99 groszy
    przelewac kase z Inteligo do mBanku - i wyciagac z niego kase via bankomaty
    BZ WBK.
    Sam BZ WBK jest zdeczka za drogi.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 8. Data: 2004-07-24 12:28:50
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > W mbanku za rachunek i karte nic nie placisz - wiec mozesz za 99 groszy
    > przelewac kase z Inteligo do mBanku - i wyciagac z niego kase via

    Świete słowa:) Uwazam ze bardzo dobrym rozwiazaniem "dla oszczednych" i nie
    potrzebujacych wymyślnych usług jest własnie duet Inteligo&mbank.

    mozna przyjac ze podstawowy koszt miesięczny tych dwóch kont to 2zł
    miesiecznie (załozenie: saldo na inteligo powyzej 100zł [o to nie trudno -
    wypałata pieniedzy & transakje kartowe w drugiej połowie tygodnia
    (czwartek, piątek)... pieniadze formalnie na konie jeszcze przez cały
    weekend....) i jeden przelew między kontami)

    Nie jest to wygórowana kwota w zamian za spora funkcjonalnosc.

    W moim przypadku duet ten sie sprawdza oskonale.

    jakiś czas temu dołozyłem do tego jeszcze VB... ale jak zobaczyłem jak
    działa w praktyce, to gdybym miał tylko choc 1-2zł płacic za jego
    funcjonowanie, to rozwiazałbym umowe :) (główny problem,
    offline`owość...czasmi pokazuje stankonta sprzed 30 godzin... I łattwo
    zrobic debet, poniewaz nie blokujewdanych juz pieniędzy)

  • 9. Data: 2004-07-25 17:53:20
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Z zalet wyszukałem, że obsługuje bezpłatnie bankomaty BZWBK bezpłatnie,
    > a to dla mnie bardzo duży plus z tego powodu, że mieszkam w mieście
    > <50.000 i jest ich cztery(4) a PKO tylko jeden(1).

    W agencjach PKO maja za to terminale z ktorych mozna wyplacac tez gotowke.

    A pomysl tez ew. o ING BSK

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-07-25 21:10:47
    Od: "tomaszek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:ce0s2o$bhh$1@inews.gazeta.pl...

    > W agencjach PKO maja za to terminale z ktorych mozna wyplacac tez gotowke.

    Ale za to jest prowizja-dla karty PKO Ekspres 0,5PLN, a jeżeli korzystasz z
    terminala w oddziale to 3% nie mniej niż 5PLN. Chyba boją się jeszcze
    większych kolejek.
    Efekt marny. Po co babcia ma uczyć się obsługi bankomatu, jak wypłaci w
    kasie za darmo.
    Np. w BGŻ SA nie ma prowizji za wypłatę z terminala- jest za to za wypłatę
    "na dowód".
    Skucha jedynie w tym, że kartą wypłacą do wysokości jej limitu trx
    bezgotówkowych- standardowo to 5000PLN. Jeżeli chcesz więcej lub bez karty
    to płacisz niezależnie od kwoty wypłaty 2PLN. Dobrze wymyślone. Po co
    płacić, jak można nauczyć się jej obsługi, z kolei jeżeli wypłacasz większą
    gotówkę, to jest to też koszt dla banku.- chyba sprawiedliwe. Dotyczy to
    tylko rachunku ROR.
    No i jeszcze PIN to przecież dodatkowa autoryzacja.

    pozdroofki