  • 1. Data: 2002-04-15 15:44:00
    Temat: centrum kart bzwbk
    Od: "Be_dE" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Dzisiaj otrzymałem wyciąg z centrum kart pomimo ze z takiego wyciągu
    zrezygnowałem już w październiku. Poszedłem więc do banku aby zrezygnować
    jeszcze raz, okazało się że nie wiadomo dlaczego zaistniała taka sytuacja
    ( byłem drugą osobą dzisiaj w tej sprawie) - pani przedzwoniła do centrum
    kart i podobno mają już potwierdzeń nie przysyłać jednak 2 zł za to
    przesłane policzyli. Na pytanie czy mogę otrzymać potwierdzenie tej
    rezygnacji usłyszałem ze takich nie wydają. Mam pytanie czy takie zmiany nie
    są zmianami w umowie i nie powinny być na piśmie ?

    Pozdrawiam
    Be_dE

  • 2. Data: 2002-04-16 05:35:38
    Temat: Re: centrum kart bzwbk
    Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>

    > kart i podobno mają już potwierdzeń nie przysyłać jednak 2 zł za to
    > przesłane policzyli.

    tak przy okazji... o jakich 2zl piszesz? nigdy nie liczyli mnie za
    zestawienia...
    o czyms nie wiem?

  • 3. Data: 2002-04-16 06:24:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > pani przedzwoniła do centrum
    > kart i podobno mają już potwierdzeń nie przysyłać jednak 2 zł za to
    > przesłane policzyli. Na pytanie czy mogę otrzymać potwierdzenie tej
    > rezygnacji usłyszałem ze takich nie wydają.

    A ja bym odręcznie napisał rezygnację z tych wyciągów, i na kopii poprosił o
    potwierdzenie przyjęcia- ciekawe czy by odmówili. A jakby odmówili to
    poprosiłbym przełozonego niedysponentki itd.
    Jak na razie, to na 99% spodziewaj się następnych straconych 2zł. Szczyt
    bezczelności- nie wydać potwierdzenia i skasować klienta za błędnie zrealizowaną
    dyspozycję.
    Ludki- nauczcie się pisać, inaczej nic nie zdziałacie.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-04-16 07:13:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "|nz_Mamon"

    > tak przy okazji... o jakich 2zl piszesz? nigdy nie liczyli mnie za
    > zestawienia...
    > o czyms nie wiem?

    mi tez nigdy nie przysylali zestawien operacji karta Maestro - po co jak
    widac je w sieci - ale w zeszlym roku cos im sie w systemie przestawilo z
    znowu zaczeli przysylac co zauwazylem po oplacie 2 zl.
    Zrobilem mala awanturke (dawne WBK) - natychmiast odkrecili oplate i nie
    wysylaja
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-16 08:28:08
    Od: "|nz_Mamon" <h...@W...poczta.onet.pl>

> [...]
    > znowu zaczeli przysylac co zauwazylem po oplacie 2 zl.
    > Zrobilem mala awanturke (dawne WBK) - natychmiast odkrecili oplate i nie

    wlasnie przyszlo mi cos do glowy...
    jedyny produkt z ktorego korzystam w BZWBK to karta kredytowa...
    a czy nie mowi sie tutaj o kartach wydanych do rachunkow?

  • 6. Data: 2002-04-16 08:43:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "|nz_Mamon"
    > wlasnie przyszlo mi cos do glowy...
    > jedyny produkt z ktorego korzystam w BZWBK to karta kredytowa...
    > a czy nie mowi sie tutaj o kartach wydanych do rachunkow?

    dobrze ci przyszło, mówi się o zestawieniu operacji kartą M. ktora jest
    wydawana tylko do rachunku
    *** blad ***