  • Data: 2002-03-26 21:24:24
    Temat: jak sobie poradzić z rachunkiem?
    Od: "Marcin Honczaruk" <h...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może to głupi problem ale dla mnie jest dość spory
    Czy wie ktoś z grupowiczów jak sobie poradzić z rachunkiem telefonicznym
    przy wysyłaniu przelewu z konta w Lukas Banku z e-konta? Co trzeba wpisać w
    pozycji "Tytułem" na formularzu przelewu? Dodam tylko że na stronach Lukasa
    w formularzu przelewu jest zbyt mało miejsca by napisać pełną notkę którą na
    swojej fakturze wypisuje TP SA. Może wystarczy podać abonenta nr telefonu i
    numer faktury TP SA jaką przysyłają pocztą?
    Proszę o pomoc w tej dla mnie niezbyt zrozumiałej sprawie ;-)