eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[inteligo] zwrot na kartę i blokada › [inteligo] zwrot na kartę i blokada
  • Data: 2003-07-18 10:06:03
    Temat: [inteligo] zwrot na kartę i blokada
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,


    W dniu dzisiejszym zaksięgowano na moim rachunku w inteligo zwrot na kartę
    Visa Electron w kwocie X.

    Jednocześnie po chwili nastąpiło założenie blokady na kwotę X na okres 30
    dni.

    Zadzwoniłem do inteligo.

    Okazuje się, że jeżeli dokonany zostaje zwrot na kartę, który nie jest
    dokładnie tej samej wysokości co transakcja tą kartą - jest to standardowa
    wewnętrzna procedura banku.

    Konsultantka pytana o argumentację 'dlaczego' stwierdziła, że takie
    posiadają procedury...

    Jeżeli zwrot byłby w kwocie równej kwocie transakcji, której zwrot
    dotyczył - nie byłoby blokady. Ale jako, że zwracałem tylko jeden z
    zakupionych towarów - kwota ta różni się.

    Nie ukrywam, że nie zgadzam się z takimi działaniami inteligo. Dlatego
    proszę o Wasze rady - na co się powołać, jakich argumentów używać przy
    składanej reklamacji...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1