  • Data: 2003-07-19 13:11:45
    Temat: Re: [inteligo] zwrot na kartę i blokada
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4l9Sa.240581$1F6.2521475@news.chello.at...

    > USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

    KC? A nie coś z prawa bankowego?

    > Bank może obracać czasowo wolne środki pieniężne zgromadzone na rachunku
    > bankowym na potrzeby gospodarki narodowej z obowiązkiem ich zwrotu w
    całości

    Nie wiem dlaczego ale nie podoba mi sie wyrażenie 'na potrzeby gospodarki
    rynkowej'.

    Oprócz tego chcę im powiedzieć, że:

    - to nie ich środki, tylko moje
    - brak takich zapisów w regulaminie / umowie
    - ktokowliek może mi robić uznania na kartę i to nie ich sprawa co to za
    środki
    - nikt nie powiedział, że uznanie na kartę może być tylko zwrotem transakcji
    [a może jednak?]

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara