  • 1. Data: 2005-09-06 09:11:01
    Temat: [info] Sesje przychodzace w GE money bank
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    Informacja od konsultanta (na stronie nie ma lub nie moglem znalezc).

    11:00
    14:30
    17:00

    Przydatne dla osob majacych kredyty walutowe.
    Kursy walut na nastepny dzien sa widoczne ok. 12:00, wiec mozna jeszcze
    puscic przelew gdy kurs waluty w nastepnym dniu bedzie wyzszy ;-)
    Np. z mBanku wyjdzie o 13:25 i zalapie sie na sesje przychodzaca w GE o
    17:00

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2005-09-06 10:14:39
    Temat: Re: [info] Sesje przychodzace w GE money bank
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "wk" <b...@p...onet.ABCpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > puscic przelew gdy kurs waluty w nastepnym dniu bedzie wyzszy ;-)
    > Np. z mBanku wyjdzie o 13:25 i zalapie sie na sesje przychodzaca w GE o

    ale rata kredytu rozliczana jest w określonym dniu
    w innym przypadku ręczne rozliczenie kosztuje 11 EUR (dla kredytu w EUR)

    a więc dla raty rzędu 1500 zł to się nie opłacie, bo przez 1 dzień
    odsetki+opłata są wyższe niż zysk na kursie

    ja właśnie przeniosłem kredyt z GE do DB.
    DB wysłał kasę w czwartek, ale dyspozycję rozliczenia w GE dałem dopiero
    dzisiaj :))
    zysk ponad 3500 dzięki spadkowi kursu EUR, a do tego 100% bezpieczeństwo bo
    dzisiaj o 12 wiem jaki kurs będzie jutro. Dłużej czekać nie za bardzo
    mogłem, bo jest 14 dni na dostarczenie do DB potwierdzenia złożenia wniosku
    o wykreślenie GE z hipoteki.

    a tak w ogóle to GE już nie daje kredytów z możliwością spłaty po kursie
    średnim.

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-09-06 10:59:33
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> wrote in message
    > Użytkownik "wk" <b...@p...onet.ABCpl> napisał w wiadomości
    [...]
    > ale rata kredytu rozliczana jest w określonym dniu
    > w innym przypadku ręczne rozliczenie kosztuje 11 EUR (dla kredytu w EUR)

    Wszystko jak zwykle zalezy od umowy ;-)
    Wplacam dzisiaj, bank przelicza po kursie dzisiejszym, zakupiona waluta jest
    przeznaczona na splate najblizszej raty. I wszystko bez zadnych dodatkowych
    oplat. Takie informacje, w oparciu o umowe uzyskalem od konsultanta.
    Reasumujac, jesli wiem ze jutro kurs jest (duzo) wyzszy - wplacam dzisiaj i
    jestem do przodu (caly czas mam na mysli wplaty z niewielkim wyprzedzeniem
    1..3 dni).

    pozdrawiam, wk