  • 1. Data: 2005-09-05 17:56:43
    Temat: Bezpieczna VC mBanku ;-)
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    Bezpieczna na swoj sposob...
    Dlaczego? Bo zlota farba pokrywajaca wytloczone dane karty sciera sie po
    tygodniu uzywania (resztki trzeba zetrzec samemu, szmatką), przez co z
    daleka nie da sie nic odczytac. Teraz pani kasjerka moze smialo
    zaprezentowac moja karte innym osobom w kolejce ;-)
    A zeby odczytac imie i nazwisko to juz trzeba patrzec z odleglosci co
    najmniej 50cm i pod odpowiednim kątem.

    pozdrawiam, wk

  • 2. Data: 2005-09-05 18:02:04
    Temat: Re: Bezpieczna VC mBanku ;-)
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    wk wrote:
> [...]
    > co z daleka nie da sie nic odczytac. Teraz pani kasjerka moze smialo
    > zaprezentowac moja karte innym osobom w kolejce ;-)

    E tam, to samo mialem z VC Millennium i pierwszymi VC Lukasa :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2005-09-05 18:03:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Bezpieczna na swoj sposob...
    > Dlaczego? Bo zlota farba pokrywajaca wytloczone dane karty sciera sie po
    > tygodniu uzywania ...

    Pewnie masz jakąś podróbę z pirytu ;-)))

  • 4. Data: 2005-09-05 18:16:31
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2005 19:56:43 +0200, "wk"
    <b...@p...onet.ABCpl> napisał(a):

    >Bezpieczna na swoj sposob...
    >Dlaczego? Bo zlota farba pokrywajaca wytloczone dane karty sciera sie po
    >tygodniu uzywania (resztki trzeba zetrzec samemu, szmatką), przez co z
    >daleka nie da sie nic odczytac.

    Sa dwie szkoly, jak zwykle: ja sie nie moge nabluznic na KK mBanku,
    wlasnie z powodu niescieralnosci farby. :-) Ilez juz sie nameczylem,
    coby troche skontrastowac ten numer, probowalem juz nawet papierem
    sciernym, w miare delikatnie oczywiscie, farba pokrywa zarowno
    wypuklosci jak i czesc pozostala. Jako ze jestem nieco wiekowym
    osobnikiem wiec i wzrok nie ten, to probowalem sztuczek z patrzeniem
    na karte pod roznymi katami, jedyny sposob to odczytywanie numeru
    z tylu wydrukowanego - co zreszta i tak potzrebne przy platnosciach
    internetowych dla podania tych dodatkwoych trzech cyferek.

    A najgorsze jest to, ze niektore cyferki sa biale, srebrzysto biale,
    nie w calosci, inne czarne, a kilka zolte jak zlota rybka. W sumie,
    nie do odczytania dla mnie.

    --
    Adek

  • 5. Data: 2005-09-05 18:19:18
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2005 19:56:43 +0200, wk napisał(a):

    > Dlaczego? Bo zlota farba pokrywajaca wytloczone dane karty sciera sie po
    > tygodniu uzywania (resztki trzeba zetrzec samemu, szmatką), przez co z

    To chyba jakaś wada obecnych partii. Moją dostałem ze ścierającą się farbą
    i po interwencji przysłali mi za darmo drugą i z niej też farba schodzi.
    Ale jako, że nikt się nie czepia, to dałem sobie spokój.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-09-05 18:29:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > z tylu wydrukowanego - co zreszta i tak potzrebne przy platnosciach
    > internetowych dla podania tych dodatkwoych trzech cyferek...

    Eeee, no co Ty, w Twoim wieku ;-P powinieneś znać stare szpiegowskie
    sztuczki z ołówkiem i kartką papieru, nawet 007 i J23 je znali ;-)

  • 7. Data: 2005-09-05 18:32:21
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> wrote in message

    > To chyba jakaś wada obecnych partii. Moją dostałem ze ścierającą się farbą
    > i po interwencji przysłali mi za darmo drugą i z niej też farba schodzi.
    > Ale jako, że nikt się nie czepia, to dałem sobie spokój.

    Fakt faktem, ze wykonanie kart mBanku jest raczej kiepskie.
    Na VE z delfinkiem zaczyna mi sie wycierac hologram, ze o podpisie
    (wykonanym cienkopisem do plyt CDR) juz nie wspomne :-/
    A musi wytrzymac jeszcze rok.

    pozdrawiam, wk

  • 8. Data: 2005-09-05 18:39:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    wk napisał(a):

    > Fakt faktem, ze wykonanie kart mBanku jest raczej kiepskie.
    > Na VE z delfinkiem zaczyna mi sie wycierac hologram, ze o podpisie
    > (wykonanym cienkopisem do plyt CDR) juz nie wspomne :-/
    > A musi wytrzymac jeszcze rok.

    Na zwklej VISA Credit Multibanku bardzo szybko starla sie ta srebrna
    farba na wypuklych literkach i cyferkach...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-09-05 20:12:12
    Od: Michal Dabrowski <s...@j...be>

    On Mon, 05 Sep 2005 20:39:34 +0200, Mithos wrote:

    > Na zwklej VISA Credit Multibanku bardzo szybko starla sie ta srebrna
    > farba na wypuklych literkach i cyferkach...

    Niestety, napisy na VC BZ WBK okazały się równie mało trwałe :|

    Michał Dąbrowski

  • 10. Data: 2005-09-05 20:36:25
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Fakt faktem, ze wykonanie kart mBanku jest raczej kiepskie.
    > Na VE z delfinkiem zaczyna mi sie wycierac hologram, ze o podpisie
    > (wykonanym cienkopisem do plyt CDR) juz nie wspomne :-/
    > A musi wytrzymac jeszcze rok.

    Moja VE po 5-ciu miesiacach zaczyna sie rozwarstwiac na rogach ... a ma
    waznosc 3-lata, az sie boje ...

    --
    Krzysiek, Krakow